Ana içeriğe atla

ESİNLENMEK/ETKİLENMEK


Momentos'un Blog Dünyasında Bu Hafta 39 yayını dinleyip yorum yapınca, yedinci haftada benim blogumdan söz ettiğini öğrenip dinledim. Momentos bana bir zamanlarda evde denediklerimi hatırlattı. Arka balkonda dolu bekleyen kompost kovamı hatırladım, çöplerimi toprakla buluşturup, yeni atıklarımı kovaya koydum. Ayrıştırdığım piller ve yağlar aklıma geldi, en kısa zamanda onları da oldukları yere göndereceğim. Özetle sevgili Momentos 'tan etkilenip tekrar yola koyuldum.

Sonra ilham veren insanlar hakkında düşündüm. Dünya nüfusu 8 milyara yaklaşmış. 8 milyar farklı insan olsa da bazen günlük hayatta -iş hayatında özellikle- herkes aynı geliyor,  internete şükrediyorum.Yobazların interneti şeytan olarak görmelerine şaşmamak gerek, gerçekten ufuk açıcı. İnternet olmasaydı bulunduğum dar çevrenin fikirlerinden sadece kitaplar aracılığıyla bir nebze sıyrılabilirdim. Oysa internet önüme bir sürü dünya sunuyor. İnstgramda dünyanın farklı yerlerinden, farklı konularla ilgilenen insanları takip ediyor, ilham alıyorum.Bu aralar çok zaman ayıramasam da sevgili blogger arkadaşlarımın zihinlerine girip dolaşabiliyorum. İnternet çağında yaşadığım, sadece anne ve babamın fikirlerine bağlı kalmak zorunda olmadığım için şükrediyorum. İyi ki internet var :)

Yorumlar

  1. Sevgili Tosbağa Günlüğüm, hayatın içinde bazen yaptıklarımızı unutur yeniden hatırlarız :) Ben de bloğunda kompostu okuyunca bir zamanlar köydeki evde bunu uyguladığımı hatırlayıp niye yapmadığım için hayıflanmıştım. Şehirde kolaya kaçıyoruz, insanlık hali :) ama hatırlayınca işte yine uygulama zamanı gelmiş oluyor. Ben de kıyafetler, atık cam ve pillerle ilgili tavrımı halen sürdürüyorum. Mutfak atıkları için bir kez daha deneme yapacağım. :)
    Yazdıkların için çok teşekkür ederim ve iyi ki internet var. 🙏💖🌹
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. blog çok iyi yaa :) herşeyi blogdan öğreniyorum, tarifler, kitaplar, gezilecek yerler, müzikler diziler :) blog çevremiz çok keyifli ve heyecanlı :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir bakış açısı, birde blogların gerçekten temiz ve iyi niyetli olmasının büyük yararını görüyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Her nimetin iyi ve kötü yanları var. O yüzden iyi olan yanları dikkate alıp kötü yanlarından sıyrılmak gerekir. Dediğiniz gibi, iyi ki internet var!

    YanıtlaSil
  5. Kompost uygulamasını bahçede yapıyoruz biz de. Bahçe büyük rahatlık bu anlamda.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yazmışsınız evet iyi ki var :) iyi ki var ki buradan evinize misafir olmuş gibi hisssedebiliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder