Ana içeriğe atla

GOOD WITCH (NETFLIX DİZİ)

GOOD WITCH (NETFLIX DİZİ)

Oldum olası cadı dizilerini sever, bulduğum cadı dizisini izlemeye çalışırım. Bir Netflix  dizisi olan Good Witch'i de cadı dizisi beklentisiyle izledim. Beş sezon süren, elli sekiz bölümden oluşan bu dizi için ömrümden ortalama 58*40=2320 dakika (38 saat) harcadım.

Dizi Middleton adlı küçük bir kasabada geçiyor. Baş cadımız Cassie Nightingale eşini kaybetmiş; Grey House diye anılan evlerini pansiyon olarak işletmekte ve burada kızı Grace, eşinin babası ve kuzeni Abigail ile yaşamaktadır.Koruyucu aile tarafından büyütülen  Cassie'nin gençliği farklı kültürleri, ülkeleri tanıyarak geçmiş; evlenince aradığı aidiyeti Middleton'da bulmuştur. Kasabanın kurucularından olan Merriwick soyundan gelen Casisie'nin sezmek konusunda özel bir yeteneği vardır, arkası dönükken içeriye kimin girdiğini anlayabilmektedir örneğin. Pansiyon dışında dükkanı  Zil, Kitap, Mum'da, otlar, kitaplar, dekorayon ürünleri satmaktadır. Dinleme konusunda yetenekli olan Cassie müşterileri için sadece bir satıcı değil dert ortağıdır, sorunlarını diler ve sezgileri ile çaktırmadan onlara yol göstererek sorunlarını çözmelerini sağlar.




Dizinin esas oğlanı Sam Radford boşanmış, büyük hastanenin yoğun temposundan Middleton'a kaçmış, akla, bilime inanan bir doktordur. Cassie'nin yan binasına taşınan doktorumuzla Cassie'nin bakış açıları farklı olsa da zamanla orta noktayı bulurlar; ilişkileri romantik bir boyuta taşınır. Doğu tıbbı ile batı tıbbının buluşur bir yerde.




sam'in oğlu nick, cassie'nin kızı grace 


Küçük bir kasaba olan Middleton'ın küçük esnaflarından Stephanie, belediye başkanın çılgın, konuşkan Martha dizini diğer ana karakterlerinden. 

çılgın başkan martha


bistro'nun sahibi stephanie

cadı sezgilerine sahip kuzen abigail

Good Witch alışılmış cadı dizilerinden değil. Somut büyüler yok, sezgiler var. İlk bölümlerde "kafein, çi'yi engeller " gibi satır arası bilgiler alıyordum, sonrasında onlar da yok oldu. Günlük hayatın işlendiği, sorunların şıp diye çözüldüğü bir dizi olarak devam etti. İpek Ongun kitapları ya da Şermin Yaşar'ın instagram sayfası gibi, olumsuzluklar yok gibiydi, olanlar da büyümeden yok oluyordu. Yavaş tempoda ilerleyen, aksiyon, büyü olmayan bu dizinin tüm bölümlerini izledim yine de .Bunun nedeni Middleton'ın güzelliği,olayların nereye varacağını merak etmem, kahramanları benimsemem olabilir. Sonuç olarak izlemeyenlerin pek kaybının olmayacağı dizi diyebilirim.6. sezon için onay almış, ben devam etmem sanırım.




burdaki perdelere bayılmıştım



Yorumlar

  1. hımmms bayılırım cadılaraa :) izlerims :) saool :) the witcher da iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cadılar okulunu izliyorum, o biter bitmez izleyeyim. cadı dizilerini izlersek cadıya dönüşürüz belki :)

      Sil
  2. Sevdiğim tarz dizilere benziyor. Şans vereyim ben, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. başladım diziyeee, ilk sezon beşinci bölümdeyim, eğlenceli hoş dizi, evet cadı büyüsü yok galibaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azıcık sıkıcı mı ne :)

      Sil
    2. yok sıkılmadım hiç. ikinci sezon yedinci bölümdeyim. sakin huzurlu dizi. keyifle izliyom yaa :)

      Sil
    3. ben biraz sıkıldım, yine de izledim :)

      Sil
  4. cadıları seviyorum. cadı olmak isterdim, bankacı oldum :)

    YanıtlaSil
  5. mom adlı komedi dizisini izleeesenee, efsaneee :) bir de, killing eve, visavis, the stranger, bunlar da cinayet filan, çook heyecanlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbirini izlemedim. olabilir aslında. cinayetten korkarım ama.

      Sil
  6. ay feriha hanımı sen baştan bi oku, kısacık zaten, bir boş anında yanii. olmazsa yeni bölümde ben bir özet de yapayım, salı günü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum deep. ama özet olsa da iyi olur. previously on feriha hanım :)

      Sil
  7. Yazı için teşekkürler, sizi takipteyim... Bana da beklerim *-*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder