Ana içeriğe atla

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #42


Geç katıldığım için üzüldüğüm, yazması çok keyifli olan  Ağaç Evi Sohbetleri 42. haftası ile devam ediyor.  Kedi Mırıltısı   zaman ayırıp yazıları  konsolide ediyor. Bu haftanın konusunu da   Azkaban Firarisi  önermiş:

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve istediğin zamana gidebilseydin neyi değiştirirdin? İyi veya kötü sonuçlar doğurabileceğini bile bile yapabilir miydin?

Zaman makinam ile değiştirmek istediğim o kadar çok şey var ki.. Atatürk'ün siroz olmasını engellerdim mesela, böylece daha uzun yaşayıp yarım kalan işleri bitirirdi. . Ya da bir takım yerel-genel  seçimlerin yapılmasını engellerdim .Üzücü, kanlı pek çok siyasi olayı tersine çevirirdim. Ya da paganları kurtarırdım .Hitlere engel olurdum belki.  Yapacak çok şey var.. İyi kötü sonuçlar doğuracağını bile bile yapardım. Kötüyü gördük, ne kadar kötü olabilir ki..

Suya sabuna dokunmayayım,zaman makinasını bencilce, kendi kişisel çıkarlarım için kullanayım deseydim lise bire döner, kendime çizdiğim hayat yolumu bugünkü aklımla kendi karakterime, değerlerime daha uygun çizerdim.

Dürüst olacaksam, kendimi tanıyorsam zaman makinasını kullanacağım doğru zaman gelmedi diye erteler, ertelerdim. Bu arada zaman makinası rutubetten ya da pastan çalışmaz hale gelirdi, ben de onu kitaplığımın dekorayonunda kullanırdım :))




Yorumlar

  1. Çok hoş yazmışsın, bu haftaki konuyu okumak çok zevkli :)
    Ve düşününce odanda bir zaman makinesi var ama kullanamıyorsun, korkunç olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidip de gelmemek, dönüp de bulmamak var:)Dursun bi kenarda:)

      Sil
  2. Değiştirebilecek çok şey var cidden . Ama eğer bir kullanma hakkı olsaydı bende ne zaman kullanacağımı bilemezdim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya..bir kaç hakkımız olabiliyormuş ama, azkaban firarisi öyle demiş:)sonradan okudum..

      Sil
  3. İlginç bir yön katmışsın son paragrafında cevaba:))
    Atatürk'ü, Türkiye'yi düşünmeniz çok hoş. Okumak çok zevkliydi cevabınızı!

    YanıtlaSil
  4. Değiştirilebilecek çok şey var ben de mesela ben de 3 sene önce vefat etmiş babamı yaşama döndürmek isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin için üzüldüm:( çok şükür ailem hayatta, olmasaydı ilk onları getirirdim ben de..

      Sil
  5. Sanırım ben de kitaplıkta dekor olarak kullanırdım.. değişecek o kadar çok şey var ki ama sonuçları beni daha da korkuturdu. :)

    YanıtlaSil
  6. ha haaa ev süsü zaman makinesiii ha haa :) bence tamam lise 1 e dön madem boşver dünyayııı. bak filmler diyodun yaa, blogumda en iyi filmler listeleri var, ordan seç bir on tane film mesela izle. izlediklerim arasında en iyiler onlar, yönetmene göre seçiyom, bilmiyosam konuya göre, ülkeye göre de tabii, örneğin, fransa italya iran rusya ispanya balkanlar çok iyiler sinemada. çok izlediğim için seçebiliyom iyileri. sen de alışırsın ya bak iyileri izlersen. istersen sana örneğin on film öneririm en iyilerden. onları izlersin işte onlar iyi filmler, diğerlerini kıyaslayabilirsin o zaman. yönetmen önemli en çok. öykü anlatımı, kurgu dil filan işte. yani sen de seçebilirsin kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece kendime mi kullanayım zaman makinesini?:)) tarih beni affetmez :) on kısa film önerirsen sevinirim deep. farklı ülkelerden :)

      Sil
    2. kısa film mi yaniiii 2 saatliklerden olmasın diyon de miii 90 100 dakkalık filanlardan de miii :)

      Sil
    3. 90-100 dakika olur evet. İki günde izlerim:)

      Sil
    4. sefertası (hindistan), üç renk mavi (fransa), sonbahar (türk), cennet sineması (italya), il postino (italya ingiltere), asla gözlerini kaçırma (almanya), yağmurdan önce (makedonya), benim adım sam (ingiltere), mevsimler (kim ki duk/güney kore) aslı gibidir (iran/fransa). bunlar mükemmel filmler. yönetmenlerine de dikkat et bi deee :)

      Sil
    5. Sefertası ile başlıyorum şimdi:)) çok teşekkürler..

      Sil
  7. Atatürk'ü düşünmeniz çok iyi:) Gerçekten de yapması gereken daha çok şey vardı. Ne yazık ki yaptıklarını bile doğru dürüst koruyamadık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha kalsaydı çok daha farklı olurdu her şey :((

      Sil
  8. Hayırlısı deyip kestirip atıyoruz. Hiç düşünmedim geçmişe gidip şunu şöyle yapsaydım böyle olurdu. Ama Atatürk kısmı güzeldi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder