Ana içeriğe atla

ORADAN BURADAN

Mart ortasından beri kronik rahatsızlığı olan arkadaşın yedekçisi olduğumdan iki portföye bakmaya çalışıyorum. Öyle yoğun ki anlatamam. Arada devreler yanıyor tabi. Önceki gün  müşterinin biri whatsapptan havale talimatı göndermiş, o hengamede havaleleri yapacağım diye sen tut havale talimatını profil fotosu yap, bunu da fark etme, iki gün profilim havale talimatı olarak gezmişim ortada:) Başka bir müşteri bana mesaj yazacakken fark etmiş, bugün profil fotomda evrak paylaştığımı söyledi. Hey Allah'ım ya.. Müşteri sırrını ifşadan hapise kadar yolu var da neyse ki çok fark eden olmadı. 

Öyle işte blog.. Bir hemstırın tekerlekte döndüğü gibi dilim dışarıda koşturup duruyorum, yine de yetişemiyorum. Neyse olumlu bakayım, yaz geldi, sağlıklıyım filan.. 


Yorumlar

  1. Umarım geçer bu yoğun günleriniz biran önce. Kötü bir dikkatsizlik olmuş ama iyi yönünden bakalım kısa sürede fark etmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, çok güldüm. Neyse ki daha fena şeyler koymamışım:)

      Sil
  2. 😂😂 aman dikkat.
    Sağlıklı günlere o zaman

    YanıtlaSil
  3. Ya karakomik deriz ya öyle olmuş sizinkisi gülsem mi gülmesem mi bilemedim. Bu koşturmacada yazmak icin vakit ayırmanız ayrı ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok güldüm, hatta günün en komik olayıydı benim için:)) yazmak için de ittire kaktıra zaman ayırıyorum. Hayat akıp geçiyor, en azından kendime ait bir bloğum olsun dedim:)

      Sil
  4. olur öyle bazen, her şey yolundaaa, yakında denize de girersin ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 temmuzda izne ayrılıyorum, iple çekiyorum ama nereye gidelim bilemedik, tatile gitsen dert, gitmesen dert :(

      Sil
    2. bozcaada, tek bir korona vakası bile çıkmadı, ayrıca nefis bir ada ayrıca çok ucuz, ayrıca hiç türkiyeye benzemiyo :)

      Sil
    3. Annemler Ege'de olduğundan o bölgede bir yerlere gideceğiz. Ama Bozcaada ya gitmiştim.çok tatli bir ada, kalabalık değil, ama esiyor:)oksijeni de çok:))

      Sil

Yorum Gönder