Ana içeriğe atla

SIR-HAYAL ETMEKTEN KORKMA

 


Sır-Secret’ı duymayan kalmamıştır herhalde. Olumlu düşünüp, olmasını istediğimizi hayat ettiğimizde yaydığımız enerji ile istediklerimizi çekmek, isteklerimizi gerçekleştirmek  şeklinde özetlenebilecek bir teori.  Olumlu düşünmenin insanı gevşetip işlerini yolunda gitmesine  neden olacağını düşünsem de istediklerimizi gerçekleştirmenin bu kadar kolay olduğunu sanmıyorum. Maji konusunda okuduğum kitaplar da düşünceler yoluyla istekleri gerçekleştirmenin mümkün olduğunu ancak bunun uzun, disiplin isteyen bir yol olduğunu söylüyor. Bu kitaplara göre insan önce günlük 5 dakika ile başlayıp  meditasyon yaparak, önce zihnini boşaltmayı öğrenmeli , sonrasında ise her gün istediğine odaklanıp zihin gücünü isteğine yönlendirerek isteğini oldurmaya çalışmalı, ki bu hiç kolay değil. Yani öyle amanin pizza istedim gelsin, amanin araba istiyorum olsun diye bir şey yok. İlk  Secret belgeselinin de büyük kısmını izlemiştim, belgeseldeki tipleri pek gözüm tutmamıştı. Yine de belki olabilir diye, hatta olsa ne güzel olur diye  bu tür konularda okumayı ve izlemeyi seviyorum. Bu filmi de fazla beklenti içine girmeden, her şeyin düzeldiği hayatları izlemek için tercih ettim. Pişman değilim, çok şey beklemeden, seyretmek için seyredilirse ruha iyi gelecektir. Konusu ise aşağıdaki gibi: 

 Film konusu : 

Sır-Hayal  Etmekten  Korkma filmi  "secret" düşüncesinin filme uyarlanmış hali. Eşini kaybetmiş Miranda Weells üç çocuğu ile birlikte yaşamaktadır. Ama her işi ters gitmektedir. Adeta tüm gökyüzü günlük güneşlikken tepesinde kara bulut olan tek kişi gibidir. Borç batağında yüzmekte, eski evinin çatısı  akmaktadır.  Fırtına gelip onun evine hasar verir.

Bir gün Bray  isimli bir profesör elinde büyük bir zarfla gelir. Bunu Miranda'ya vermesi gerekmektedir. Ama her seferinde bir engel çıkar ve bir türlü Miranda'ya zarfı teslim edemez. Bu arada Miranda'ya pozitif düşünmeyi, isteyebilmeyi öğretir. Pizza isteyen çocuğu için evin kapısını pizzacı çalar filan.Sonrasında zarfın içinde mucit olan kocasının bir buluşunun patent bedelinin olduğu anlaşılır.Kocası ile arkadaş olan Bray, eşinin payını Miranda'ya teslim etmek üzere gelmiştir. Miranda eşinden  kalan parayla borçlarını kapatır, üstüne Bray'e aşık our, üstüne üstlük üniversite eğitimine tekrar başlar. Daha ne olsun ...



Yorumlar

  1. Bende sizin gibi düşünenlerdenim. Meditasyonun ruha iyi gelmesine inanıyorum ama daha fazlası değil:-)) Yine de bu tarz filmleri izlemek keyifli:-) Keyifli akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evree olumlu mesaj gönderme işi çok abartıldı değil mi? :)

      Sil
    2. İnanan var:-) Saygı duyuyorum ama ben inanmıyorum. Pozitif düşünce önemli ama çaba sarf etmeden birşey elde etmek mümkün DEĞİL.. Mümkün de, dürüst insanlar için mümkün değil:-)) Konu bambaşka bir yere gidecek devam edersem:-)))

      Sil
    3. Bence de, çabalamak lazım, yan gel yat, iste diye bir şey yok:))

      Sil
  2. amanın pizza istiyorum :) yaşadıklarını bakış açına göre yorumlayabilirsin bence de bu istedim olsun olayı kolpa bence :))

    YanıtlaSil
  3. "Kader gayrete aşıktır" derler.

    Hem olumlu düşünülem hem de gayret edelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bı söze bayıldım, bence olanı güzel özetliyor:)

      Sil
  4. the secret serisi var bende. el kitabım gibi. çok önemli olduğunu düşünüyorum. özellikle Tanrı'ya mesaj göndermek kısmını çok beğeniyorum. filmini izlemedim hemen izleyim. bir de Tanrı İle Sohbet serisi var o da süfer. the secret kurallarını uygulamaya çalışıyorum faydasını görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrı ile sohbeti duymadım, bakacağım. Benim secret , meleklerle iletişim maceralarim üç gün iyi gidiyor, sonra karanlık. Onun için plasebo olduğunu düşünüyorum:)

      Sil
  5. Hocam benim problemim, hayallerimi anında herkesle paylaşmak oluyor ya, sonra ah popom ağrıdı, ah nazar değdi, ah o iş olmadı... Bir daha paylaşmayacağım kimseyle huh işte :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hayalleri anlatınca insanlar ne kadar zor olduğunu, olmayacağını filan anlatmaya başlıyor, tüm motivasyon u tüketiyorlar:) içinde tutmakta fayda var:))

      Sil

Yorum Gönder