Ana içeriğe atla

#SEVGİLİ GÜNLÜK




Şubat ayının son haftasına girdiğimize inanamıyorum. İnanamadığım diğer şey de yaşım. Geçen hafta 39. yaşıma bastım. Zaman uçuyor. Ama hiç 39 gibi hissetmiyorum. Tamam, 16 yaşının saftirikliği yok ama bu yaşla gelen bilgelik durumları da yok yani. Dışardan eskiyorum, yaşlanıyorum, iç sesim filan aynı. Sanırım 60 da  da aynı olacak. 

Karlı bir haftaydı, bu hafta. Sinirli bir kar yağdı. Sert, bol ayazlı. Keyif vermedi pek. Geceleri de çok soğuktu. Hasta olmayı pas geçemezdim. Cuma, cumartesi- dört gözle beklediğim hafta sonum pek tatsız geçti. Küçükken hasta olduğunda dünya senin iyileşmeni beklerdi. Şimdi öyle bir durum yok. Dünya çok aceleci oldu.

Kalben'in saçlar şarkısını çok saçma bulmuştum, şimdilerde benim şarkım oldu. Saçlarım öyle dökülüyor ki. Her yerde saçlar. O kadar dökülmeye nasıl saçım var şaşırıyorum. Bu hafta kanıma baktırsam iyi olacak.

Dün arkadaşlar dört sene önce tanıdığımız iki kişiyi anlattı. Hemen hatırladım. Öyle sevindim ki. Biliyor musun günlük artık hiç bir şey hatırlamaz oldum. Sanki geçmişim yok gibi. Anlık hafıza ile günlük işleri yürütüp, sonra ön belleği siliyorum.Bir iki yıla düzeleceğini umuyorum. Bakalım...



Yorumlar

  1. Geçmiş olsun çok çok :(( ne yazsam bilemedim :( Daha güzel günlere inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara böyle. Sonradan okuyup hatırlatayım diye yazıyorum:)

      Sil
  2. Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun:-) Zorlu bir hafta geçmiş belli ki:-( Saç konusu önemli, aksatmayın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:))evim her yerinde saç görmek çok sinir bozucu, çözmem gerek.

      Sil
    2. Pandemi hususuna dikkat ederek doktora görünmekte fayda olabilir. Şimdiden sağlıklı ve keyifli bir hafta dilerim.

      Sil
  3. Happy Birthday! Evet, kaç yaşında olursanız olun, gerçekten hissetmiş olduğunuz yaş önemli. Saçlar şarkısını ilk kez dinledim, komik buldum ben de. Her yerde kar var, güzeldi ama her yerde saç var olmamış. Bu arada saçlarınız dökülüyor diye üzülmeyin, baktırmayın demem ama eşimden biliyorum, bildim bileli kuaförler şikayet eder iki kat iş yaptık diye, devamlı dökülüyor ama yerine yenisi geliyor demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:))kalben'in bu şarkısını çok sevenler de var, zevk meselesi.Çok saçlı olunca şekil vermek zor oluyor ama böyle iyi yanları da var, dökül dökül bitmiyor:)

      Sil
  4. Yeni yaşınızı tüm kalbimle kutlarım, güzellikler getirsin!
    Şu son bir yıldır zamanın geçme hızı inanılır gibi değil. Her etkinliğimizi dondurmuşken, hiçbir şey yapmadığımız halde bu kadar hızlı akışı enteresan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim:)) evde kös kös otururken bile zaman koşturuyor:)

      Sil
  5. Tüm iyi dileklerin için teşekkürler:)) ben de hepsini istiyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Kesin psikolojike bağlarlar:)) ne zaman doktora gitsem psikolojik çıkıyorum:))

    YanıtlaSil
  7. aa ne ilginçmiş hafızaan, iyi bari, blogu unutmuyoon :) saç dökülmesi geçmiş olsun tabi git doktoraaa :) 39. basamakta dur madem, daha yükseğe çıkma hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya 39 hiç güzel değil ki. 25 ye filan dursaydım ya:)

      Sil
    2. Bazen ben de aynı sizin gibi düşünüyorum ama sonra diyorum boşver Gülten sen her yaşta gençlere taş çıkarırsın;) İcimdeki çocuk yetiyor bana..

      Sil
    3. zaten değiştiremiyoruz, en iyisi sizin yaptığınız gibi yapmak:)

      Sil
  8. Biliyor musunuz? 70 yaşınıza gelirseniz de 39.yaşınızı özleyeceksiniz. O yüzden an, en kıymetli zaman dilimi. Büyümek beni çok üzüyor ama hayat böyle işliyor. Benim üzülmem ile hiçbir şey değişmiyor o yüzden üzülmemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de üzülmek işime yaramıyor ama elimde değil üzülüyorum:)

      Sil
  9. Kış bu sene kışlığını sonradan yaptı. Durdu durdu sağlam yağdı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinkere kar görmüş oldum bu sene. Eski kışlar kalmadı:(

      Sil
  10. Ah o saçlar. Neyse ki yenileniyor. Değilse şimdiye kel kalanlardan biri de ben olurdum. Bu ara içimiz karardı gündemden, virüsten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hiç bu kadar dökülmemişti. Bu sene her oda saç dolu:)neyse yine baharlar geldi, içimiz ferahlar artık:))

      Sil
  11. Mrb.blogunuzda yeniyim;) Ne kadar güzel bir anlatım olmuş böyle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder