Ana içeriğe atla

#SEVGİLİ GÜNLÜK# 4

 

Uzun zamandır mutfağa sticker almayı düşünüyor ama karar veremiyordum. Handan'ın karavanındaki sincaplar öyle tatlı geldi ki ben de mutfağıma davet ettim. Neşe ve renk kattılar mutfağımıza. Handan da bana "influence" etmiş oldu :)

Hayatıma böyle ite kaka renk katmaya çalışsam da aslında pek tadım yok be blog. Kimsenin tadı yok sanki. Hafta içi çalış çalış çalış, hafta sonu eve hapsol. Saçma değil mi? Hafta içi her yere gidebiliyoruz, bankada filan tedbirler gevşedi, içerisi zaman zaman tıklım tıklım oluyor, markete gidiyorum, yine tıklım tıklım. Ama hafta sonu yasak.. Annemin babamın da psikolojisi bozuldu, babam 65 yaş üstü,iyice eve hapsoldu. Biz bu durumdayken üstüne işini kaybedenleri, iş yerlerini kapatanları düşünemiyorum. 

Mesaimiz salgın yüzünden altı yerine, beşte bitiyor. Eskiden olsaydı bu bir saat bana nasıl enerji verirdi. Şimdi zaman artmasına rağmen zamanın bereketi yok. Daha çok evde kalmama rağmen ev işlerinde eski performansımı gösteremiyorum. Yaprak sarmak  istiyorum, dondurucum uzun zamandır boş, eskisi kadar ütü yapmıyorum. Peki ben ne yapıyorum?

Bir de sürekli oram buram ağrıyor. Bu pazar planladığım işlerimi yapamadım, çünkü müthiş bir baş ağrım vardı. Yattığım yerden tek gözle kitap okuyabildim. Abartısız 30 günün, 15 gününü hasta geçiriyorum. Bunları daha ilerleyen yaşlarda yaşamam gerekmiyor muydu? Şimdi böyleysem, yaşlanınca nasıl ağrılarım olacak kim bilir? 

İş yerindeki hırslı, rekebetçi, işle yatıp kalkan arkadaşlarım yüzünden işe gidesim gelmiyor. Masasındaki delgecin yerini değiştirseler bunu avaz avaz haykırıp, başarı olarak yansıtabilen kişilerle çalışıyorum ve hiç haz almıyorum. Bunların 7/24 iş aşkıyla yanmalarına, performans primi almak, adlarını liste başında göstermek içi yaptıklarını görünce şaşakalıyorum. Bir de pozisyonumu kaybetme riskim var tabi. Özetle işim beni gerim gerim geriyor, bedenim muhtemelen ona tepki veriyor. 

Böyle işte blogcum,bu aralar hayat böyle geçiyor. Daha  pozitif enerji yayan yazılarda görüşmek üzere diyerek bitiriyorum..


Yorumlar

  1. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki.. İşinizde kimseyi kimseyi takmayın.. Hırs insana çok zarar verir.. İnsanın halinden anlamayan sadece hırs uğruna bir şeyler yapmaya çalışan insanları hiç anlayamadım bende.. Canımız hep sıkkın maalesef umarım bu günleri çok çabuk atlatırız pandemi sürecini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)) benim gibi hisseden insanlar bana güç veriyor:)

      Sil
  2. Monotonlaştık, gündüz iş, hafta sonu iş en son tatili 1, 2 ve 3 ocakta yaptım. Yasaklar bir an önce kalksın.

    YanıtlaSil
  3. Takmamaya çalışın diyeceğim ama bende de durumlar aynı..26 yaşındayım ve çekmediğim ağrı yok .. iş konusunda da ne desem bilemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye böyle ya? Bir gün düzelir diye bekliyoruz:)

      Sil
  4. Şuan benimde moralim bozuk.
    Yok yere kendimi üzüyorum. Değmeyecek insanlar için.
    Ama elimde değil.
    Geçecek Inşaallah bu günler.
    Musmutlu günleri yazacağız hep birlik.

    YanıtlaSil
  5. Ben bütün bunların dönemsel ve özellikle çalışan arkadaşlar için tek rahatlama zamanı olan hafta sonları kısıtlamasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum.. Biraz daha dişimizi sıkmamız gerekecek:-) Şimdiden mutlu haftalar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diş kalmayacak bu gidiş. bir da vaka sayıları artıp duru:) neyse iyi düşünelim, iyi olsun :)

      Sil
  6. Çalışanlara ayrı zor, evde kalanlara ayrı zor. Geçecek bu günler inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçeceği konusunda giderek karamsarlaşıyorum :(

      Sil
  7. Alın bendende o kadar :) Benimde tadım yok bir ay öncesine kadar sadece ben böyleyim sanıyordum meğer değilmiş.
    O tür insanların aslında kendi içlerinde büyük sınavları oluyor. Bu kadar hırsa gerek yok ki. Boş verin o tür insanları. Benimde çevremde hep var olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum.

    İşinizde kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes bunaldı , bir an önce geçsin bitsin artık. ben de hırslı arkdaşlarımdan uzak durmaya çalışıyorum. aslında dışardan baknca bazen çok komik görünüyorlar :)

      Sil
  8. Geçer bu günler de :) Dilerim çabucak ve olabildiğince sağlıkla geçsin :) Zamanın bereketi üzerine sözlerin, adeta ufkumu açtı, kıymetli geldi :) Bazen yaşadığım/düşündüğüm şeyleri ifade edemeyip daha sonra başka birinin konuşmasında veya yazısında ifade edilebilmiş halini görünce mutlu oluyorum :) Zamanla ilgili düşüncelerimi "bereket" sözcüğü çok iyi karşıladı :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erken kalkmayınca günün bereketi olmuyor derler ya oradan çıktı sanırım, zamanın bereketi. umarım bu kara günler çabuk geçer:))

      Sil
  9. Geçecek..Biraz sabır gerekiyor..Covit sonrası böyle sempttomlar oluyomuş..aşırı halsizlik bitkinlik bezginlik..en az 5 ay sürebiliyormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım öyledir. üç ayım kaldı o zaman, çoğu gitti azı kaldı demek ki :)

      Sil
    2. bende de olmuştu hatta banyo küvetinde uyuyakalmıştım o derece :))) Şu an bomba gibiyim merak etme geçiyor

      Sil
    3. Umarım geçer. Üç ay oldu,hala halsizim:(

      Sil
  10. Ay yaa o kadar kendimi buldum ki hafta içi dediğiniz gibi virüs yok gibi is hayatımız devam ediyor hafta sonu yasak olunca iyice yolları kapanmış köstebeğe dönüyoruz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolu kapanmış köstebek benzetmesi çok tatlı :))

      Sil

Yorum Gönder