Ana içeriğe atla

2019 DAN 2020 YE...

2019 DAN 2020 YE... 

2000'e girerken lise sondaydım.Ne tantana kopmuştu ama. Sabah milenyum, akşam milenyum; aşağısı milenyum, yukarısı milenyum..Sonra girdik, bir şey değişmedi :) Hayal kırıklığına uğradım; ama geçmiş yılın muhasebesini yapmaktan  önümüzdeki sene için dilekler tutmaktan vazgeçmedim. Seviyorum, bundan sonra da devam edeceğim. Yeni yıl benim için yoğun geçen iş gününün ardından gelen  tatlı koşuşturmaca, ışıklı sokaklar, yüzüme çarpan,uyandıran, temiz kar kokusu demek...

2019 un bilançosuna gelirsem:

2019 da sağlık, mutluluk, huzur dilemiştim. Çok şükür hepsi benimleydi.Çok az şey hedeflemiştim.  

-2019 da daha çok yoga yapacaktım, istediğim sıklıkta yapamadım. Hatta bu konudaki performansım çok düşüktü.

-Yeni yemekler denemeyi, daha çok pişirmeyi hedeflemiştim.Öğlen yemeğimi evden götürecektim. Bunda çok iyiydim işte. Bana ve yine bana teşekkür ediyorum :)

-Ajanda (bullet journal) kullanma alışkanlığı geliştirecektim. Bu konuda istediğim kadar ilerleyemedim.

-Daha çok okuyacaktım, bu konuda da sınıfta kaldım.

-Paramı yönetmeyi öğrenecektim. Çok iyiydim bunda da. Harcamayınca çözülüyormuş sorun :)


2020 ye gelince, yine sağlık, mutluluk, huzur, güven istiyorum. Hedeflerimse daha çok bu sene :

1-Uzakta olan ailemle her fırsatta bir araya gelmeyi, daha çok vakit geçirmeyi,

2-Daha az çöp çıkarmayı,

3-Daha çok bitkisel beslenmeyi,daha az yemekle doymayı,

4-Haftada 3 saat yoga yapmayı,

5-Geçen sene mutfaktan çıkamadığım için bu sene daha pratik, basit tarifler öğrenmeyi (aslında mezeleri çalışmak istiyorum ama o seneye artık),

6-Haftada bir blog yazısı yazmayı(aslında iki olsun istiyorum ama çok baskı yapmayayım kendime),

7-Daha çok okumayı,

8-Ayda bir kere tanımadığım insan-hayvan veya bitki için bir iyilik yapmayı,

9-Kalimba çalmayı öğrenmeyi,

10-Para harcamama, elindekilerle yetinme sanatında uzmanlaşmayı hedefliyorum.

Sayın 2020, sana hazırım..Lütfen güzelliklerle gelir misin? 




Yorumlar

  1. Tüm dileklerin gerçek olsun ve yeni yıl sana mutluluk getirsin. Yoga konusunda destekliyorum özellikle, çünkü 3 haftadır yapıyorum kendimce ve gözle görülür esneme var ve dinç hissettiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :) yoga konusunda haklısın, yoga yapmak bana da çok iyi geliyor ama disiplin sağlayamadım bir türlü.

      Sil
    2. Birkaç hafta sabredebilirsen sonrasında yapmadığında suçluluk hissediyorsun zaten. Kaslar çok nankör, uzun ara verirsen açmak daha zor oluyor.

      Sil
    3. İki gün içinde başlamayı düşünüyorum. Umarım yaparım:)

      Sil
  2. Kalimba'yı senin sayende öğrendim:) Dilerim 2020 hedeflerini gerçekleştirirsin:)

    YanıtlaSil
  3. Hedeflerini gerçekleştirecegin bir yıl olsun 2020. :)

    YanıtlaSil
  4. dileklerinin hepsiiii olsuuuun :) yoga ve para biriktirme diliyom en çooook :) bi de kalimba master oooool :) bi de şu yazıyı okusan yaa :)

    http://mimiklibocek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı okudum. sağlam yazıymış deep sağol :) tüm iyi dileklerine teşekkürler :))

      Sil
  5. Çocukluğumu saymazsam aşağı yukarı 35 yıldır gelecek yıla ait planlar yapar, ilk üç ayda lastik patlatır duvara tosladım. Millet olarak pek plan ve program dahilinde yaşamayı sevemedik, alışamadık.

    Bir parça da spontone gelişmeli diyorum bazı olacakların. Yazılarımda sık sık dile getirmişimdir; 44 yaşında fotoğraf çekmeye, 47 yaşında yazmaya başladım. Hayatımın keyif anlamımda pusulamın kaydığı bu iki konuda asla bir önceki yılın Aralık ayında hedef koymadım. Sadece 23 yıllık can parem eşimin baskısıyla bir fotoğraf makinası aldım . Bugünlerde en sevdiğim iki işi yapıyorum. Çok mutluyum.

    Dedim ya bazen hesapsız olmalı bir şeyler, plansız ve aniden.. Sadece biri olmalı sizi çok iyi tanıyan ve çok seven...

    Yeni yıl size mutluluk getirsin. Hiç hesapta olmayan hayatınızı değiştiren sürprizler versin.

    Sevgiyle Kalın.

    YanıtlaSil
  6. Çok şanslısınız dilerim bir gün ben de beni mutlu eden işi yapabilirim. Güzel dilekleriniz için de teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Milenyuma girdik, bir şey olmadı. :D Çok iyiydi. Her ne kadar yılbaşı kutlaması stresi, ille de herkesin eğlenmek ve boy boy resim çekinmek zorunda hissetmesi konusunu ağzıma sakız etmiş olsam da, yeni yıl ruhunu; yeni başlangıçlarla ilgili konuşulmasını, yeni hedefler, dilekler belirlenmesini ben de seviyorum.

    Bu arada favorilerim 2, 3, 4, 8, 10. Ne çok ortak isteğimiz varmış. :) Hepsinin gerçekleşmesini dilerim.

    Mutlu yıllar. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder