O zamanlar şubem değişmişti. Mesaiye yetişmek için altı buçukta kalkar olmuştum. Yatağa gitme saatim on iki otuz veya gece birdi. Öğleden sonra elim kolum tutmuyor, on dakika kestirme ihtiyacı duyuyor, sağda solda belli etmeden uyumaya çalışıyordum. Bir taraftan da öksürük krizleri yaşıyordum.Tüm kış eziyet gibi geçti,yaz gelince biraz rahat ettim.
Bu sonbahar başında araç kullanmaya yeni başlamıştım,uykusuzluk kazaya neden olmasın diye erken uyumaya başladım. 23.30'a çektim uyku saatimi. Elimde ne iş olursa olsun bırakıp uyumaya gidiyordum.
Uykumu alınca sinüzitim geçti. Sinüzit geçince öksürüğüm geçti. Bu kışı, nadir öksürükler dışında rahat geçirdim.
Zaman zaman ,özellikle uykusuz kalınca nükseden sinüzitim var, ağrısı ve burun tıkanıklığı zorluyor ama öksürük yok. Bu büyük bir konfor.
Özetle demek istediğim, bir rahatsızlık varsa, insan yeterli uyku alıp almadığına bakmalı. Uyku mucize gibi bir şey. Benim öksürüklerimi uyku geçirdi.Uyku ile sinüzit arasında kesinlikle bir ilişki var.

uyumak büyük keyif yaaa :)
YanıtlaSilBen de bayılırım. Uykuya övgü yazılmalı:)
SilÖzetle demek istediğim, bir rahatsızlık varsa, insan yeterli uyku alıp almadığına bakmalı. Çok doğru söylüyorsun aslında. Ben de doğru dürüst uyuyamıyorum. Dayak yemiş gibi kalkıyorum yataktan.
YanıtlaSilO zaman uyumayı denemelisin fark eder bence. Ama tabii işten az zaman kalınca insan biraz da yaşayayım diye geç yatıyor:)
Sil