Ana içeriğe atla

YENİDEN MERHABA

 

Yıllık izin bitti, kürkçü dükkanına döndüm yine. Kış benim için zor geçmişti, bunun için kendimce bir karar almıştım. Yazdan, sıcaklardan hiç şikayet etmeyecektim. Sonra yangınlar seller, mülteciler filan derken yaz da buruk geçti.


İznimin büyük bölümünde ailemin yanındaydım. Maalesef eşim de benimleydi. Eş-aile dengesini kurmak zor oluyor,gerim gerim gerildim. Yine de kavga olmadan atlattığıma seviniyorum. Bence herkes kendi ailesi ile görüşse hayat daha kolay olurdu.  Bu senenin gerilimleri bana bunu getirdi sanırım, seneye daha rahat edeceğim. Her işte bir hayır var :)

Uzun zamandır ev işleri ile kafayı bozmuş durumdayım. Yatak odası mobilyamız beş parçaydı. Bunun üç parçası, üç farklı temizlikçinin elinde helak olunca dedim uğraşamam ben temizlikçiyle filan, kendim yaparım. Sonuçta Danİmarka Başbakanı bile ev işlerini yetiştiriyorsa ben niye yetiştiremeyeyim? Her sene bu döngüyü yaşıyorum zaten. Temizlikçilere küs, kendin debelen, sonra tekrar birini bul... Yine yetişmiyor. Ama temizlikçilerle uğraşacak halim yok. Youtube da İngilizce-Türkçe evi düzenli tutma videoları izliyorum ev işi yaparken. Hiç bir işi biriktimeyince işler kolaylaşıyormuş. Haklılar ama hiç bir şeyi biriktirmemeye, sürekli bir şeyleri toplamaya çalışınca da okumaya, yazmaya, izlemeye zaman kalmıyor ki. Dört dörtlük olmuyor zaten, en son camları Nisan'da silmiştim.mesela. Şimdi kötü görünüyorlar. Aman ya, hayat işte. Temizlesen de oluyor, temizlemesen de... Okusan da geçiyor, okumasan da.. Çok da dert etmemek lazım aslında.Ama yine de derli toplu, okuyan biri olmayı tercih ediyorum.  Öyle yapmaya çalışayım. Yalnız minimalizm işleri oldukça kolaylaştırıyor, hakkını yemeyeyim. İyi ki minimalistim. Ancak  ne kadar minimalist olursan ol tozdan kaçış yok!

Çok konuşkan biri değilim. Twitter'da Keaune Reeves'in aşağıdaki tivitine denk geldim, ara ara açıp okuyorum iyi geliyor. Sessiz arkadaşlar da okuyup iyi hissetsin. Daha sık görüşmek üzere.. 


Yorumlar

  1. Temizlik işi bitmez hiç. Abartıya gerek yok. Kimisi evinde oturup ömrünü temizliğe adıyor bir de diğerlerinin temizliğini beğenmez. Hayatı verimli geçirmek önemli.
    Ben de çok konuşmam ve bıktım insanların sorgulamasından, bir bitmiyorlar. Biz diyor muyuz hiç siz de az konuşun kafamız dinlensin diye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstesem de abartmıyorum, çok yavaşım:)) olduğu kadar artık. sessiz insanların sayısi, konuskanlara göre az sanki:)

      Sil
  2. keanu zaten çok çok severim hele con vik :) temizlik deyince eve temizliğe 300 e geliyor atık kadınlar :) aile tatil evlilik, demekki yakında filozof olcan :) dıy cı olcan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya deepsi ucuz olan bir şey kalmadı,bu gidiş sadece gıdaya çalışacağız. Sokrates boşa dememiş diyorsun;))

      Sil
  3. Vücut ilginç bir yapı. Her gün sokaklarda dolaşsan yapı bozulmaz, ama her gün evde temizlik yapsan 45-50 de hiç ummadığın hatalar vermeye başlar. O yüzden hiç abartmamak lazım, çünkü sürekli düzenli ve tozsuz olmaya çalışmak ruh yapısını da bozabiliyor.
    Ne güzel demiş. Bana da derler "neden konuşmuyorsun, neden sessizsin?" Gereksiz konuşmayı sevmiyorum derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılımda temizlik olmayınca vücut kaldıramiyor:))dediğin gibi gezsen tozsan yorulmuyorsun.sessiz insanlari seviyorum:)

      Sil
  4. Ben evi haftada bir silip süpürsem kendimi temiz sayıyorum. Yani evi. :))
    Derin temizlik işi benimde içimde hep. Ama olmuyor. Çabuk yorulan bir insanım ben. Bünye mi tembellik mi bilemem. Zaten bazı dönemler de içimden hiç bir şey yapmak gelmez. Evime misafirde gelmiyor zaten.
    Ama insan kendi için yapmalı bu işi önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zate derintemizlik sık yapılsa başka bir şeye zaman kalmaz ki, o kadar çok detay var ki. Artık haftada bir genel,. yılda iki filan da büyük temizlik yetsin gari:)

      Sil
  5. Teşekkür ederim. Her yerler inşaat, ondan toz toprak çok belki de:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder