Ana içeriğe atla

Merhaba Yeni Yıl


Zor bir yazdı.Öyle feci olaylar,ölümler,kayıplar yaşamadım. Çok zorlandım ama. 

İş yordu.Sekiz kişi çalışırken birinin tayini çıktı, biri doğurdu, biri yüz felci geçirdi, sırayla izne çıktık; kaldık mı dört kişi. Kimse de demedi dört kişi yürümez bu işler diye. Aksine mobing üstüne mobing. Yoruldum, çok sıkıldım. Kapana kısılmış gibiyim.Mesai de olduğum sürece beynim aralıksız çalışıyor, pelteye dönüyor zihnim, hiç bir şey hatırlamıyorum.

Bunu yanında olmadığım biri gibi davranmaya çalıştım. O da yordu, yıprattı. Ciddi biri olmak istedim. Olamıyorum:) Otoriter olmak istedim, içim şişti. Ben yumuşak, sakın biriyim. Aksi gibi yapmaya çalıştıkça mutsuz oldum.

Sonuç olarak 2024 yazından bir şey anlamadım.Okula giderken yeni yıl Eylül'de başlar gibi gelirdi. Yine öyle olsun. Kendim olarak yeni bir başlangıcım olsun. Bir de kendime söz olsun, iş yerinde, evde daha az çalışacağım.Yavaşlamak isteyen Tosbağa olarak merhaba diyorum:)

Yorumlar

  1. Eylül yeni bir başlangıç intibaı bırakıyor gerçekten, okul hayatı ile birlikte herkes yeni bir döneme geçiyor. Çalışırken yavaşlamak zor hatta emekliliğe geçince aynen o hızda oluyorsun frene basman uzun sürüyor. Yine de çalışmak güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emekli olmak, zamanıma sahip olmak istiyorum. Çok yoruldum:(

      Sil
  2. hadi geçtiii :) hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum,senin gibi istikrarlı olabilsem keşke:)

      Sil
  3. Bu mevsim ferah ferah gelir umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar umutluydum, Çarşamba dağıldım.yine de hala umudum var:))

      Sil
  4. X'de "Bazıları için yıl Eylül'de başlar" minvalinde bir gönderi okumuştum. Üzerine bu yazı denk geldi:) Gönlünce bir sene olsun o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım yeni başlangıçlar yapmaya çalışarak geçiyor:)) teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Haydi o zaman yeni güzel bir başlangıç olsun .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder