Ana içeriğe atla

PÜFFFF...


Küçük şeyleri severim. Koşturan kediler, uçuşan kelebekler, yer değiştiren bulutlar...Yağmur sonrası toprak kokusu, gecenin sessizliği,sonbaharda kuruyan yaprakların çıtırtısı, kar yağdığında yüzüme vuran serinlik ve temizlik hissi.. Sonra evde bir şeyleri düzenlemek,uyumak,su içmek..Sevdiğim şeyler bu kadar basit ve maliyetsizken neden bu koşturmaca diyorum bu ara.

Bir yanda da koşturmacam iyi ki var diyorum. İyi ki var da nemrut kaynanamın yüzünü daha az görebiliyorum. Başa dönsek eşimle sırf annesi yüzünden evlenmezdim sanırım.Bilseydim annenle çıkardım diyorum. Seninle evlendiğimde annenle yaşayacağımı  bilmiyordum diyorum. Ben de bilmiyordum diyor:) Bu gün kadın beni deli etti. Küçük seylerden mutlu olacakken  gelip benim ayarlarımı bozabiliyor.

Aslında gündemim bambaşkaydı ama deli kadın nereye getirdi beni. Nefes alıp yola  devam etmeli...

Yorumlar

  1. Kusura bakmayın güldüm. Umarım aranız düzelir (nahif bir söylem mi?) veya biraz rahatlarsınız.

    YanıtlaSil
  2. aaaa neden kaynananla yaşıyon yaaa yok mu onun başka şansı ki? :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder