Ana içeriğe atla

MEMNUNİYETSİZLİk

 


Uyuyor, uyanıyoruz. İşe geliyor, işten gidiyor, yemek yiyoruz. Arkadaşlarımız geliyor gidiyor, gülüp eğleniyoruz.  Sonra birileri hastalanıyor, ölüyor ya da iyileşiyor. Çatışmalar ve sürtüşmeler oluyor. Tatille çıkıyoruz, güzel şehirler görüyoruz. Görüntüler bazen hep aynı, bazen sahneler hızla değişiyor. Çiçekler açıyor soluyor. Arka arkaya yağmurlu günler sonrası, yazın kavruluyoruz. Depremler oluyor. Seçimler ve ekonomik krizler. Yine de bende bir yaşamamışlık hissi. Sevgili içim sana soruyorum napayım? Böcek mi yiyeyim, ekstrem spor mu yapayım? Ne bu memnuniyetsizlik bu ara? Elimde olsa seni çıkarıp kenara koyacağım, yıldırdın!!

Yorumlar

  1. Çok sevdiğim bir Japon animesinden alıntı yapacağım. Bu sıralar müziği de aklımda dönüp duruyor zaten.

    “Kuşlar, böcekler, hayvanlar
    Otlar, ağaçlar, çiçekler
    Meyveni ver ve öl
    Doğ, büyü, öl
    Yine de rüzgar esecek, yağmur yağacak
    Sudolabı dönecek
    Hayatlar gelip geçecek.”
    - Prenses Kaguya Masalı (Isao Takahata, 2013)

    Bu da müziği:
    https://www.youtube.com/watch?v=gmrNMeDfBpU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik nefis, sözler de öyle :)). Gelip geçiyoruz. Dünya bi çok sıkıcı, bï çok güzel.ama böyle hissetmek de doğal sanırım. Sadece bazen nefes alamayacak gibi hissediyorum.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kendi kendime beni heyecanlandıracak şeyleri bulmaya çalışıyorum ama o bile bulunmuyor. Biraz hormonlarıma kusur bulmaktayım, belki menopoz işini bitirince rahatlarım da bu duygudan kurtulurum diye umud etmekteyim.

      Sil
    2. Benim de içinde bir kolay mutlu olan tip var, bir de intihara meyilli. İkincisi ortaya çıktığında dünya çok kasvetli geliyor:))bir de ben de heyecanlanacak bir şey bulamıyorum:(

      Sil
  3. Benzer şeyler benim içinde geçerli sayılır. Duygu bazen hiç yok gibi. Bazen ise dolup taşıyor.
    Karışık

    YanıtlaSil
  4. düşünmücen yaa sadece yaşıycan yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o zaman da rotasız, amaçsız geziniyoruz sanki.

      Sil
    2. Deep'e katılıyorum. Bazen sadece anda kalmak gerekiyor.

      Sil
    3. İşyerinde çok anda kalıyorum. Sonra bir bakıyorum ömür bitmiş:(

      Sil

Yorum Gönder