Ana içeriğe atla

NAZAR


Eşsiz(!) yüzme stilimden bahsettiğim şu yazımın ertesi gününde otelin arkasındaki havuzda kimse yoktu. Sakinliği fırsat bilip koştur koştur bu havuza girdim. Amacım yeni teknikler denemekti. Denedim de...Kafamı soktum, tek ayak durdum vb vb derken... Su yuttum, sonra müthiş bir üşüme, havuzun kenarında bilmem kaç derece sıcağın altında ısınmaya çalıştım, olmadı. Sonra öğle sıcağında Yalıkavak' ta yürüdüm. Akşamında keşkek yedim. Artık havuzdan mı enfeksiyon kaptım, sıcak mi çarptı, yemek mi bozuktu bilmiyorum. Akabinde bir hafta sürecek, hayatımda görmediğim ishal; onu bitirdik bir hafta sürecek  nezle, son üç gündür de idrar yolu enfeksiyonu ile mücadele ediyorum. Ne güzel bir buçuk yıldır sinüzit dışında ağrım sızım yoktu. Kesin nazarlara geldim. Sağlığımı geri alabilir miyim lütfen?



Yorumlar

  1. geçmiş olsun, bir virüs kapmışsın.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle havuzdur, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de havuz diye düşünüyorum, daha önce hiç böyle olmamıştım.

      Sil
  3. Ah kesinlikle havuzdan :(
    Çok geçmiş olsun... Tüm ilaçların yanında mutlaka Redoxon ya da herhangi bir C vitamini almayı ihmal etmeyin. Büyük destekçi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Antibiyotik iğneler ise yaradı, daha iyiyim:)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Umarım bir an evvel sağlığınıza kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  5. Havuzdan virüs kapmışsın gibi duruyor. Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder