Ana içeriğe atla

2021 HEDEFLERİM


Bu yıl Jüpiter'le Satürn kova burcundaymış. Kova burçları çok şanslı olacakmış. Ben Jüpiterle Satürn'ün işini kolaylaştırmak için az hedef koydum kendime. Önümüzdeki yıl durum değerlendirmesi yapabilmek için de geçen yıl olduğu gibi yazmak istedim.

1-En az 52 kitap okumak,

2-En az 52 film izlemek,

3-Haftada 3 gün yoga yapmak,

4-Haftada 3 blog yazısı yazmak,

5-Görmediğim üç şehri görmek 

Aslında yapmak istediğim bir kaç şey daha var ama (kilo vermek gibi) bu seneyi "tosbik yılı" ilan ettim, sadece bana iyi gelen şeylere odaklanacağım. 

2021 den sevdiklerime ve bana sağlık, huzurun yanında  bana hedeflerimi gerçekleştirecek enerji ve zamanı vermesini istiyorum. Bakalım yıl sonunda neler yazacağım :)

Yorumlar

  1. Daha az baskı hissetmek istiyorum. Bu kadar yapsam karakterine uygun yaşamış oluyorum:)

    YanıtlaSil
  2. bende bu yıl kendime baskı yapmadan severek ve verim alarak yapacağım hedefler koyuyuroum galiba hedef koymada bile tüketici tavrımızı gösterip yığabiliyoruz bir şeyleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simple is the best. küçük hedeflerle büyük mutlulukları yakalayalım :)

      Sil
  3. Ne güzel hedefler.Eminim başarırısınız. Tosbik yılı iyiydi. Sanırım toplumsal bir tosbik yılı olacak. Yüreğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulaşabileceğim hedefler koydum. böylece önümüzdeki yıl sonu mutlu olacağım :)

      Sil
  4. Çok güzel hedefler. Umarım fazlasıyla gerçekleştirirsiniz.Sağlığınız,huzurunuz yerinde olsun diğerleri de olur elbet. İyi seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekleştirebileceğim hedefler koydum. mutlu yıllar :)

      Sil
  5. En beğendiğim madde ilki olur diyordum ama diğer maddelerin de altta kalır yanı yok hele ki beşinci maddenin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen haz üzerine bir sene geçirmeyi planlıyorum :)

      Sil
  6. Umarım tüm hedeflerini gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Umarım tüm hedeflerini gerçekleştirirsin

    YanıtlaSil
  8. ayyyy tospik şarkısını biliyo musun, çok tatlııı, tospiik tospiiik, niloya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niloyayı çok severim :) babasını pek gözüm tutmuyor ama :)

      Sil

Yorum Gönder