Ana içeriğe atla

#SEVGİLİ GÜNLÜK

Sevgili Günlük,

2021'de de zaman hızlı geçiyor. Bir bakıyorum pazartesi, bir bakıyorum cuma. Neler yaşadım, ne yaptım, niye her şey böyle hızlı bilemiyorum. Eskiden zamana bu kadar takılmazdım. Şimdi korkuyorum, bir bakacağım yaşlanmışım, annemi babamı kaybetmişim.. O arada da hiç yaşamamışım..Onun için zamanı tutmak istiyorum, ama Kenan Doğulu'nun dediği gibi tutamıyorum zamanı.Dünya da kendi ekseninde hızlı dönüyormuş zaten. 0,5 saniye daha çabuk tamamlıyormuş turunu. 0,5 saniye bu kadar fark yaratır mı bilemedim. 

Zamanı yavaşlatmak için instagramı, twitterı sildim bir hafta. Sonra yalnız hissettim kendimi, aynı yöne baktığım insan görmek istedim, yükledim yine. Silip yükledikten sonra bir süre eskisi kadar aklıma bunlara bakmak gelmedi. Nihayetinde hayatımız alışkanlıklardan oluşuyor ve istersem ekran alışkanlığımdan kurtulabiliyormuşum.  

Bu ara istediğim gibi okuyorum, izliyorum, yoga yapıyorum ama çok garip okuduklarım, izlediklerimle ilgili iki satır cümleyi arka arkaya yazamıyorum. Beynim durmuş gibi. Bu nedenle Ağaç Ev Sohbeterine, Kelime Oyununa ara verdim.İte kaka yazmaya çalışacağım diğerlerini. Bu ara böyleyim...

Yorumlar

  1. Bu yazma konusu bana da aynı etkiyi yarattı diyebilirim... Saçma bir şekilde okuduğumu analiz edemiyorum. Ben ki 20 30 sayfa boyunca bir filmin analizini yapan bir öğrenci...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zihin yorulduğundan mı oluyor acaba?belki ara vermek gerek ama ara verince de zamanı kaçırıyoruz:(

      Sil
  2. Dünyanın dönme hızının artması bana garip geldi. Hızı azaldı deseler yoruldu artık deyip daha inandırıcı bulurdum. Zamanın sanki daha hızlı geçtiğini dönemsel olarak ben de hissederim ve sizinkine benzer duygular sarar içimi. Zamana hükmetmemiz maalesef elimizde olan bir şey değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla kavga edip duruyorum. Ne zaman bitecek hiç bilmiyorum. Siz de benzer duyguları hissediyorsanız normal bir durum o zaman bu. Ama çok can sıkıcı.

      Sil
  3. merhaba etkinliğe katılmak istemişsin instagram grubumuz var orada link paylaşımı yapacağız sana nasıl ulaşırım bilemediğim için böyle yazıyorum dönüş salarsan çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  4. Elimden telefonu bıraktığımda zaman uzuyor aslında ama o kadar alışmışız ki hengâmeye, yalnız hissediyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elektrikler gidince de zaman yavaşlıyor ama hemen gelsin diye bakıyoruz:)hengameye alışmışız evet, herşey koştur koştur olmalı:)

      Sil
  5. Ben hesabı kitabı bıraktım galiba.
    Sadece günleri takip ediyorum o kadar.
    Zira gerisinin bana faydası yok bence.
    Şu kadar zaman geçtiğini bilsem de bilmesem de o zamanı geçirmişim işte. Üstünde düşünüp olumsuz duygulara kapılmanın anlamı yok.
    Dip not, bunları yazarken fatkettim yaptığımı. Yani cidden hiç düşünmemişim bu detayı.
    Iyi günler sizinle olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesabı bırakınca da geçiyor, birakmayinca da geçiyor. Zamanın umrunda değiliz ya, bu evrende bir tozuz, sanırım zoruma giden o:)

      Sil
  6. Zamanı düşününce ben de işin içinden çıkamıyorum geleceği düşünmek içime buz gibi bir korku veriyor. Bu yüzden düşünmemeye çalışıyorum. Birini kaybetme korkusu küçüklükten beri içimde pusuya yatmış durumda bunu düşününce mideme ağrılar giriyor. en iyisi ana odaklanmak. instagramda pandemi döneminde pek fazla takılmadım ben çok nadiren bir şey paylaşasım geliyor, takip ettiklerime de hızlıca bakıp çıkıyorum pek hevesim kalmadı evin içinde durmaktan dolayı bir şeylerle uğraşmaya. istersen beni ekleyebilirsin orada. geçecek bu durum bu durağanlık, bunun geçici olduğunun farkında olursak daha kolay atlatırız diye düşünüyorum.
    bazen dinlenmek iyidir enerjini toparla ama çok da uzaklaşma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahit Sıtkı, Behçet necatigil filan da zamanın geçmesine üzülüyormuş ya, demek ki normaliz. Bir hafta dinlenme kararı aldım, geçen hafta da her hafta üç yazı yazma kararı aldıydım. Habire karar alıyorum, bakalım nereye varacak:)

      Sil
  7. olur öyle bazen geçer. kitap film etkinliğinde, blog canlandırma projesinde yani, o ayın kitap ve filmini okuyup izlediğinde yazarsın işte kısaca o zor olmaz. katıldım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda bir kolay olacak:) Kelime oyunu bu, ağaç evi filan seviyordum aslinda. Neyse biraz inzivaya çekileyim bari:)

      Sil
  8. şu ara hepimiz biraz bıktık herhalde. sahi günler ne ara bitiyor? biri bana da açıklasınn

    YanıtlaSil
  9. Ben de yaklasik 4 aydir kullanmiyorum instagrami gecenlerde actim, baktim cok zamanimi aliyor hoop tekrar ugurladim twitteri da dondurdum. Alistim sanirim artik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok güzeliçerikler de var ama gereklilerle birlikte gereksiz bir sürü şeye maruz kalıp saatler harcıyoruz. ben de çok çok azalttım :)

      Sil

Yorum Gönder