Ana içeriğe atla

ALWAYS A WITCH (NETFLIX DİZİ)

ALWAYS A WITCH (NETFLIX DİZİ)

Bu ara okumaktan çok izliyorum. Telefonu taşımak, açıp izlemek, kitap okumaktan kolay geliyor. Buna bir son vermeliyim :)

Cadılı dizilerim devam ediyor. Ben çocukken pembe diziler çıkardı gündüz kuşağında. Genelde Brezilya yapımı olan bu dizilerde zengin oğlan, köle fakir kız ilişkisi anlatılır, bol bol romantizm ve acı olurdu. Bir taraftan da bu dizilerdeki karakterler saf insanlar olurdu, bu kadar basit düşünmeleri filan komik gelirdi.Always A Witch'i izlerken çocukluğumun pembe dizilerini hatırladım.

Dizi Kolombiya yapımı, dili İspanyolca. Neden bilmem İtalyanca ve İspanyolca sıcak geliyor bana. Buket Uzuner Akdenizlilikten olduğunu söylüyor, belki doğrudur.

Başrolümüz Carmen Eguiluz, 1600 lü yıllarda yaşayan, köleyken satın alınan, sonrasında evin zengin oğlu Cristobal'in aşık olduğu ve fakat Cristobal'in annesinin şiddetle karşı çıktığı bir kadın. Carmen'in bir cadı olması kaynananın elini güçlendiriyor ve Engizisyon Carmen'in yakılmasına karar veriyor. Tam yakılacağı esnada babası Cristobal'i öldürüyor ve Carmen ateşe rağmen yanmıyor, zindana atılıyor. Zindanda Aldemar adındaki büyücü ile karşılaşıp bir anlaşma yapıyor. Anlaşmaya göre Carmen 2019 yılına gidip Ninibe cadısı ile buluşacak ve Aldemar'ı kurtaracak, bunun karşılığında Aldemar, Cristobal'i hayata döndürecek. 

Olaylar zaman yolculuğu sonrasında başlıyor. 1600'lü yıllardan gelen Carmen'in 2019'u anlamaya çalışması, arkadaş edinmesi, cadılık sanatında güçlenmesi ve sonrasında kötülükle savaşması, zaman geçidinin elek olup insanların o zamandan bu zaman gidip gidip gelmeleri dizinin konusunu oluşturuyor. 





Carmen'in komik arkadaşları bu diziyi çekilir kılıyor. İkinci sezonda Carmen'in bencil bir sürtük olduğuna karar verip çok sinirlendim, üçüncü sezonu izlemeyi bu nedenle düşünmüyorum. Yok annesini özgür zamana getirecek, yok o gücünü kaybetmesin diye arkadaşları en büyük dileklerinden vazgeçecek filan, bir cadıya yakışmadı Carmen Hanım. . 

Cartagena'nın nefis denizi, az biraz geçmiş zamandan gelen yakışıklı korsan Kobo^nun hatrı olsa da yine de tavsiye etmiyorum. 


Yorumlar

  1. Hoş bir anlatım olmuş .
    Bende bu tarz büyücülük cadılık konuları seviyorum hatta şu sıralar benim de kitap okuyasım gelmiyordu bu yüzden Harry potter serisini tekrar okumaya başladım .
    Yazılarınızın devami bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. harry potter ''ı bşr kaç kere okudum. tekrar okusam sıkılmam :)

    YanıtlaSil
  3. senin cadılı dizileri izlicem zateen bu da olabilir, good witch bitmedi daha vee başka good witch dizileri de varmış, aynı kadro ile, ay ailem gibi oldular hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde varmış deep, çok tutmuş o zaman :) bana sihirsiz gelmişti :)

      Sil
    2. ya evet bildiğimiz anlamda sihir yok. daha çok olumlu anlamda sezgi motivasyon tarzı büyüler. şimdi good witch dizisi var ya, şimdi altıncı sezonda. dizileri değil de filmleri var yani. yine good witch adı, aynı kadro hep. good witch winter, good witch family gibi. izlerim onları daaa :)

      Sil
    3. Yeni cadı dizilerine yelken açtım ben:)

      Sil
  4. İçinde cadı geçen bir şeyi izlememem mümkün değil, hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni görmek ne güzel:)))Carmen gıcık bi tip ya..

      Sil
  5. Bu diziyi görmemiştim, yazıyı okurken izlesem mi acaba diye düşünürken son cümleyi gördüm. Sanırım izlemeyeceğim. :)))

    YanıtlaSil
  6. Köle İsaura diye bir dizi vardı o aklıma geldi. Always A Witch'i izlemedim akşam eve gittiğimde boş vakit bulursam aklımda olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder