Ana içeriğe atla

KORONA GÜNLERİ-3


KORONA GÜNLERİ-3

Koronalı hayat devam ediyor. Korona ile yaşamaya alıştık mı ne? Çalıştığım küçük ilçenin belediyesi sürekli anons yapıyor, tehlike geçmedi, evinizde kalın diye ama dinleyen kim? Hem belediye başkanı çarşı esnafı ile toplaşıp çay içerken, insanlar anonsu dinler mi? Havalar güzel, insanlar güneşe çıkmamak için kendini zor tutmuyor, çıkıyor :)

Şimdi önemli olan hayatta kalmak diye yediklerime dikkat etmeyi bıraktım, çılgınca ekmek, hamur işi ve çikolata yiyor7um. Kilo aldım, bir dur demeliyim. O kadar çok cadı dizisi izliyorum ki, bir gün bu tutkum yüzünden büyücüler alemine kabul edilirsem ilk işim kendime ekmek sevmeme büyüsü yapmak olacak.



Eskisi kadar markete gitmeyi bıraktım. Dolabın boş olması acı verici oluyor, özellikle açken. Eskiden bir kilogram mercimek alırken 2,5 kilo filan almaya başladım. Markete az gitmeyi sevdim, korona bitince de devam etmeyi düşünüyorum.

İş hayatım daha yoğun. Korona günlerinde dükkan kapatan esnafı acil düşük faizli borçlandırmamız gerekiyor, sisteme çok yüklenme olduğundan çalışmıyor, bu nedenle hafta sonu veya normal mesai dışında da iş yerindeyiz. Evde kalmak, hayatı eve sığdırmak istiyorum, olamıyor. İnsanlar borçlanmak istiyor..

Bahar da korona morona dinlemiyor. Her yerde çiçekler, cıvıldayan kuşlar, yeşeren çayırlar...En sevdiğim mevsim yine bahar oldu. Özetle hayat devam ediyor..










Yorumlar

  1. Dışarıyı bilmiyorum ama bizim sitede herkes sokaktaydı bugün. En son bir polis arabası öterek geçti.

    Ben de ilk defa bütük paketle birşeyler aldım :)

    Allah size de o borçları ödemeye çalışanlara da kolaylık versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes dışarda handan, alıştık herhalde koronaya da. hepimizin kolaylığa ihtiyacı var :)

      Sil
  2. Önemli olan hayatta kalmak ama bunu dengeli ve sağlıklı beslenerek yapmak gerekiyor. Zaten normal alışkanlığın ötesinde bir hamur işi ve çikolata/şeker yüklemesi yaparsan muhtemelen vücudun "Hop! Ne oluyoruz!" der ki bunun götürüsü (bir bakıma getirisi) sadece kilo olmayabilir. Dengeli ve sağlıklı beslenerek güçlenmek ve hayatta kalmak lazım :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekmek ve çikolatayı sevdiğimden hayatta kalmak bahanesi, ama dur demem lazım. üst bacaklarım kontrolden çıktı. ço teşekkürler :)

      Sil
  3. İnsanlar borçlanmak istiyor :) Bir de kendini zor tutmuyor, çıkıyor :) Çok iyiydi bunlar.

    YanıtlaSil
  4. alla alla ya neden borçlanmak istiyolar yaa, böyle durumlarda en kötü şey borçlanmak halbüse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep ne paralar, ne paralar.. milyonlar havalarda uçuşuyor. katrilyon versek hayır demeyecek insan çok :)

      Sil

Yorum Gönder