Ana içeriğe atla

Romance is A Bonus Book (Netflix Dizi)

   


Bir zamanlar ortalığı kasıp kavuran Kore dizisi fırtınasına ben sonradan tutuldum. Bu izlediğim ikinci Kore dizisi. Anladığım kadarıyla  Kore dizileri  komik, mutluluk verici, romantik. Dark gibi karmaşık değil, basit. Ara ara izlemek, enerjiyi arttırmak gerek.

Romance is A Bonus Book adından anlaşılacağı gibi hem romantizm hem de kitapları içeriyor.:

Esas oğlanımız Eun-ho ve esas kızımız Kang Dan-i çocukluktan tanışan iki iyi arkadaştır, Eun-ho Kang Dan-i ye aşıktır ama kız bunu fark etmez, başkası ile evlenir, bir kızı olur, sonrasında boşanır. Evlilik sürecinde ödüller kazandığı kitap pazarlamacılığı işinden uzaklaşan Kang Dan-i boşanma sonrası yaşlı olduğu ve işe ara verdiği gerekçesiyle iş bulamaz. Bu arada çocukluk arkadaşı Eun-ho'nun evine yerleşen ve tamamen tesadüf eseri onun çalıştığı şirkete, tüm CVsini çöpe atıp yardımcı destek personeli olarak giren  Kang Dan-i'nin eski kariyerine kavuşmak için çabalaması, yeni arkadaşlar edinmesi, Eun-ho'nun duygularını bir türlü anlamaması, kitap sektörü ve sektörün sorunları, şiirlerin satmaması gibi konular etrafında  dönen romantik bir komedi.

Kitap yayınlanırken heyecanlanan insanlar; kaliteden çok, çok satmanın önemsenmesi, az satacak iyi kitaplar basabilmek için çok satan sabun köpüğü kitaplar basmak zorunda kalmak, ek iş yapmadan geçinemeyen şairler gibi dünyanın neresine giderseniz gidin değişmeyen edebi sorunlar bir tarafta; iyi kalpli insanlar, iç açıcı renkler, umutlar, hayaller, aşklar diğer tarafta.  Aksiyon içermeyen yumuşak, sakin bu diziyi sevdim :)



Yorumlar

  1. Konusu güzelmiş. İçinde şiddet, entrika olan dizileri sevmiyorum ben .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanı germeyen bir dizi. ben bazen yumuşk bazen de gerilimli filan dizileri seviyorum :)

      Sil
  2. İzlemiştim, harika bir diziydi :) ikisi birlikte çok komiklerdi ve Eun-ho'nun tatlığıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kang Dan-i de ne salaktı, bir türlü anlamıyordu çocuğun aşkını:)

      Sil
  3. İzlemedim ama izlenecekler listeme aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore dizileri çok hoş, romantik komedi ihtiyacını fazlasıyla karşılıyor :)

      Sil
  4. Bu diziyi görüp merak ediyordum hep, kitaplarla ilgili bir konuya sahip olması da ilgimi çekiyordu.

    YanıtlaSil
  5. dizinin geçtiği mekanlar çok sempatikti. eksradan kitaplarla ilgili olması da ayrıca kalbimi kazandı :)

    YanıtlaSil
  6. eveeet minnoş dizilerdeeeen pek sevdiydim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder