Ana içeriğe atla

KELİME OYUNU 93


Eski yazılarımı okurken en çok kelime oyununda yazdıklarımı okumayı sevdiğimi fark ettim. Bu nedenle yazmak istedim. Bu haftanın kelimeleri Deeptone'dan:


Kanat-Güneş-Kapı-Teyze-Uçurum


Güneş'in Hikayesi

Bir gün kapı çaldı.

Bilge kapıyı açtı.

Bir kız vardı kapıda 

Gözleri yaşlı yaşlı. 


Kız dedi, adım Güneş,

Derdim var dağlara eş.

Çözüm sende dediler.

Geldim ben bir çilekeş.


Bilge yer gösterdi.

Güneş gitti, yerleşti.

Başladı anlatmaya,

Yine gözünde yaşla.


Teyze, ben evliyim.

Çok tatlı eşim benim.

Başka bir adam sevdim,

Dengem bozuldu benim.


Üstelik o da evli,

Çoluk çocuk sahibi.

Sorar mısın Tanrı'ya,

Neden geldi  başıma?


Ah be kızım ağlama,

İnsanız ne de olsa,

Hissetmek ayıp değil,

Ama aldatmak başka.


Benim kalbim geniş,

Sığar herkes oraya.

Seviyorum napayım?

Bu iki adamı da.


Sevmek mümkün elbette,

Birden fazla kişiyi 

Ama dünyada değil

Bambaşka boyutlarda.


Teyze söyle, napayım?

Kalbimde yasak aşkla.

Şeytan diyor atla,

Uçurumdan aşağıya.


Dur kızım saçmalama.

Kanatların yok daha,

Hem şeytanın adını,

Anma aşkla yan yana.


Hiçbir şey sebepsiz değil,

Bu dünyada planında.

Tut aşkından dönüştür,

Sanata ve ışığa..


Bilge kadın sustu.

Zaten akşam olmuştu.

Güneş çıktı kapıdan,

Kalbinde yasak aşkla.


Bıraktı aşkı  nadasa,

Odaklandı hayata,

Arada hatırladı,

Hissettiği tutkuyu.


Güç buldu anılardan,

Yaşama tutunurken.

Zaman silerken izleri,

Sanata çevirdi içindekini.


Dans etti, şarkı söyledi.

Yazdı, çizdi,okudu.

Sevdi kuşu böceği,

Başka çaresi yoktu,

Adına dönüşürken...











 





Yorumlar

  1. Şiirsel dille yazılmış hoş bir hikaye. Kendi yolunu bulması iyi olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık, işte bir yerde hayata tutunması gerek:) teşekkür ederim okuduğun için.

      Sil
  2. çok tatlı olmuş bu :) hüzünlü gibi ama okurken çok gülümsedim :) aşk ve sanat ve güneş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder