Ana içeriğe atla

MERHABA

 

Uzun zaman oldu....Yazı yazmak ya da yemek yapmak, bir eyleme ara verdiğimde sanki bunu hiç yapmamışım, hiç bilmiyormuşum gibi geliyor. Oysa bisiklet sürmeyi bir kere öğrenirsek unutmuyorduk değil mi? Ya yemek yapmak, ya da yazı yazmak?

Ne yazacağım hakkında uzun uzun düşündüm. Boş bir levha gibiydim. Sonra dedim kendime "denizleri seviyorsan, dalgaları da..."..Şaka şaka...Dedim ki ben de ne yazacağımı bilmediğim hakkında yazarım o halde.

40 yıllık hayatımda öğrendiğim en önemli şeylerden biri süreklilik. Sürekliliği yakalamak ve bırakmamak gerekiyor. Bir şeyler yazmayı seviyorum. Dilerim bu sefer sürekliliği yakalarım. Bakalım.. Hayırlısı, kısmet ve de takdiri ilahi :)

"Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı? Evet, Hangisi daha iyidir?" (Dostoyevski-Yer altından Notlar)

İnstagramda rastladığım bu alıntı üzerine düşündüm bugün. Çok değil ama, az düşündüm. Karar veremedim. Belki  birilerinin düşünecek bir şeylere ihtiyacı vardır ve bunun üzerine düşünür.Böyle işte.. 

Okuyan birileri varsa merhaba :))


Yorumlar

  1. Acı çekmeden yücelmenin de bir seçenek ( mümkün olan bir seçenek üstelik) olabileceğini düşünmek mutluluğu kolay kılabilirdi belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ille üzülmek gerekmemeli.mutluluklar da insanı yüceltebilir.

      Sil
  2. Ey kolay mutluluklar, ilkay'a giderken birazd bana uğrayın :) hoşbulduk :))

    YanıtlaSil
  3. ooooooo hoşgeldin ooooo :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. Yeniden hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Tosbağa günlüğü özlettin kendini:) bence acı çekmemiş insanlarda bir hamlık oluyor böyle iyi kalpli olsalar bile karşılarındakini anlamıyorlar. Kolay elde edilen mutluluğun ise insan nezdinde bir kıymeti olmuyor. bende acı diyeceğim o yüzden. tekrar yazmana çok mu çok sevindim. diğer yazılarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok özledim :) seni görmek güzel:)) farklı bir bakış açısı. Acı olgunlaştırır, ama yine de olmasın ya...s

      Sil
  6. Sürekliliği korumak bazen çok zor olabiliyor. Yıllardır bloggerdayım ama asla bir süreklilik bir ivme yakalayamadım. Her seferinde bu sefer olacak diyorum ama yine bir boşluk ve sonra yine geri dönüş. Ben başarılı olamıyorum bir türlü bu konuda da umarım siz başarırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekliliği korumak zor gerçekten. Daha şimdiden yapamadım. Hayat çok hızlı, bir türlü istediğim zamanı ayıramıyorum. Kışın biraz daha yavaşlar ve daha çok yazarım umarım.

      Sil
  7. Sevgili Tosbağa Günlüğü, Blogger Kitap Kulübünde Mayıs 2023 için ev sahipliği yapmak ister misin? Kabul edersen seçtiğin kitabı bildirmeni rica ederim. Her ayın ev sahibini ve seçilen kitapları önden belirlersek kitapları topluca almak isteyen arkadaşlar için kolaylık olur diye düşündük. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterim:)) gün icinde yazarım.aklimda henüz bir kitap yok da..

      Sil

Yorum Gönder