Ana içeriğe atla

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #65

 



Ağaç Ev Sohbetleri'nin 65. hafta konusunu eski/yeni blogger Kırmızı Ruh belirlemiş bu hafta:

                                  İnternet Arkadaşlık & Dostlukları

Hayat boyu bir sürü insan girip çıkıyor hayatımıza. Benim de yollarımın da kesiştiği pek çok kişi oldu. Bir sürü renkli, iyi dostum oldu. Hepsinin kalbimde yeri ayrıdır. Yalnız hayat koşuşturmacası bir yandan, diğer yandan kendime kalan az zamanda yalnız kalma ihtiyacım yüzünden insanların istediği kadar arayıp soramıyorum. Kırılıyorlar, vefasız diyorlar. Sonra kopuluyor tabii. Erkekler bu konuda biraz daha iyiler. Onların tarzını seviyorum, birbirlerine sitem etmiyorlar, yıllarca görüşmeyip ihtiyaç anında sorgusuz sualsiz birbirlerini arayıp kaldıkları yerden devam ediyorlar. Ben de böyle olsun istiyorum ama kadınlar daha hassas sanırım bu konuda.

İnternet dostlukları farklı ama. Gerçek hayatta okul, iş gibi zorunluluklar bizi bir araya getirse de sanal alemde kendi gönlümüze göre çevre oluşturabiliyoruz. Blogger da uzun süreli dostlukların kurulabileceği en iyi sosyal medya platformu bana göre.Saygı var öncelikle. Blogumu 2018 de açtım, sanırım iki yazı yayınladım, son bir yıldır aktif sayılırım. Düzenli yazılarını takip ettiğim, bir sürü şey öğrendiğim renkli kişilikler var. Henüz çok samimi olmasak da hayatıma renk katıyorlar eksik olmasınlar.İsimleri yazmak istedim ama çoklar, unutup kimseye haksızlık yapmak istemem.

Yorumlar


  1. Ne samimi yazmışsın..evet bende bu mekanın saygınlığını seviyorum..sanırım 10 yıl.oldu blogla tanışalı..sayısız bloglarım oldu..Yazmayı seviyorum..Sizlere misafirliğe gelmeyi seviyorum..netde tanıştığım ve sosyal ortamımda da tanıştığım bir çok güzrl blog arkadaşım var ve hepsi çok iyi..iyiki tanımışım onları...hatta birisi minnoş minnoş yazıyordu sonra evlendi bi kizı oldu..aradan seneler geçti..hiç oturup karşılıklı bi kahve içemedik ama bir düşün tüm yalnızlıklarımızı mutluluklarımızı tüm duygularımızı paylaştık..yani neyse uzattım duygulandım..Güzel arkadaşlıklarımız var. Selam olsun herkese.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman hızlı geçiyor, bu arada irbirimizin hayatlarına tanık oluyoruz, konuk oluyoruz, paylaşıyoruz. bu çok güzel :))

      Sil
  2. Erkeklerin i netliginden ben de istiyorum. O sitemler arayı daha da açıyor:( duymamak için mesafe uzadıkça uzuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle.şimdi niye araadın der diye aramadığım, uzaklaştığım çok insan var :(

      Sil
  3. Dostluklar daim olsun.
    Yazılarımızda tabi.
    :)))

    YanıtlaSil
  4. sevgili tosbağa günlüğü benim içinde sen renkl kişilikleri ve bir şeyler öğrendiğim blogsun yeni blog teman çok hoş olmuş.sağlığında iyidir umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :))) genel olarak iyiyim. koronayı hafif atlatan şanslu kesimdenim, çok şükür :)

      Sil
  5. Çok haklısınız .. erkekler çok rahat.. şahsen ben o kadar rahat olamam .

    YanıtlaSil
  6. ayy hadi işallah maşallah hep burda oluruuz birlikteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah maşallah deep:) feriha hanım dönmüş bu arada :) ama sondan bir önceki bölümü de okumam lazım :)

      Sil
  7. Erkeklerin birbirini uzun süre aramadığı zaman dostluklarında bir soğuma olmadığı bir gerçek. On yıldır görüşmediğim bir arkadaş telefon edip "hadi bir yemek yiyelim sana danışacağım bazı şeyler var" dediğinde ilişkim bıraktığım yerden devam eder. Blog bence de en seviyeli iletişim platformu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkekler bu konuda çok iyi :) keşke bizde öyl olabilsek. blogger nasıl böyle kalabilmiş şaşırıyorum :)

      Sil
  8. blog iyi ki var ama ya sosyal medya yasası çıkına blogger kapatılır mı diye bir korkum var :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder