Ana içeriğe atla

EMILY IN PARİS (NETFLIX DİZİ)

 

Paris'e gittiğimde Fransızlarla çok diyaloğa girmemiş olsam da kibirlerini fark etmiştim. Zaten Fransızca bilmiyorsunuz diyalog kurmaya hevesli olmuyorlar. Bu dizi de Fransızların üstten bakışlarına, Fransız yaşam tarzına ve nefis Paris sokaklarına dair.

Karantinada moral olsun diye izlediğim diziye komedi diyebilirim sanırım.  Amerikan bir şirketin Fransız bir şirketle iş birliği yapması sonucu  işe Amerikan bakış açısı katmak üzere Emily Paris'e gönderilir. Ama Emily'in Fransızlara göre büyük bir kusuru vardır;  Fransızca bilmemektedir. Klasik bir şıklık sergileyen Fransızlara göre renkli giyinmektedir. Entelektüel Fransızların yanında bir insatagram fenomeni, influencer olma yolundadır. En başta bütün bu nedenler yüzünden dışlanan Emily, biraz zoraki de olsa kendini kabul ettirir. Katı Fransız bakış açısına, esnek Amerikan   tarzını ite kaka da olsa sokuşturur. Bütün bunlar yaşanırken zaman zaman eline yüzüne de bulaştırsa, pazarlama konusunda çok iyi olduğundan işleri kotarmayı başarır. 

İş arkadaşlarının mesafeli duruşunun getirdiği yalnızlığın yanında Amerikada bıraktığı sevgilisinden ayrılan ve Paris'te yalnız hisseden Emily zaman içinde arkadaşlar edinecek,flörleri de olacaktır. Hatta alt kat komşusuna aşık olacaktır.

Zaman zaman sıkılsam da diziyi izlediğim için memnunum. Konusu hafif ve eğlenceliydi. Diziye dair en sevdiğimse Paris  sokaklarında dolaşmak ve Fransız yaşam tarzına şahit olmaktı. Bence izlemek gerek :)



Yorumlar

  1. ben buun yarım bıraktım ya hatta yarımda değil 2 bölm falan izledim beğenmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. netflixte en çok farklı ülkelerdeki hayatlara şahit olmayı seviyorum. parisi izlemek de hoşuma gitti:)

      Sil
  2. Kafa dağıtmalık bir dizi. Bu ara izlenir. Ben Gabriel uğruna izledim açıkçası:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu diziye enerjisi için, Paris için ve ayakkabılar için bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de en çok parisi ve fransızca duymayı sevdim :)

      Sil
  4. sevdim tabii kız ne tatlıydı ama iş kısımlarını sevdim, kızın aşk kısımlarını gereksiz buldum :) bu akşam yeni bir etkinlik başlıyo, öykü yazma, belki katılırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gabriel çok tatlıydı ama itiraf et :) öykü yazmayı da düşünürüm, kolay mı ki?

      Sil
  5. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. İzlesem severim gibi geliyor bana da, sosyal medyada çok fazla görünce pek elim gitmedi. Eğlenceli bir şeyler izlemek istediğimde şans veririm belki :)

    YanıtlaSil
  7. bence seversin. fransızca duymak, pariste gezmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Evet, güzel bir konu yakalamışlar. Amerika ve Fransa birbirine uyum sağlaması zor iki farklı kültür. Fakat kültür söz konusu olunca Fransızlar Amerikalıları her zaman döver:))

    YanıtlaSil
  9. Bence de.. Amerikan kültürü Fransız kültürünün yanında çok yavan kalıyor:)ama Fransızların ukalalığı da çekilmez be ya:)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı, çerezlik bir diziydi. Ben de izlerken zevk almıştım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder