Ana içeriğe atla

HAFİFLEME PROJESİ-3


Geçen hafta iş yerinde yoğun bir haftaydı. Biriken işlerimi azaltmaya çalıştım. Eve turşu gibi gittiğimden pek fazla eşyalara odaklanamadım. Dün  uzun zamandır bekleyen domates sosları vardı, bozulmuşlardır diye içim giderek onları attım. Üçüncü yıla döneceklerdi. Kızdım kendime, düzgün yemek planı yapıp kullanmadım diye.

Her gün olmasa da istemediklerime “hayır “ dedim, dünya durmadı, hayat devam ediyor.

Cilt bakımı için aldıklarım vardı, aynanın önünde, kullanmıyorum da, rahatsız ediyor beni,onları bitirme kararı aldım. 

Bu hafta çok verimli değildi. Ama hayat da iki ileri bir geri zaten. Vazgeçmiş değilim 😊


Yorumlar

  1. üçüncü yıla domates sosu mu nasıl yaa kaç tane yaptın ki 100 150 mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok deepsi.. unutuyorum. Dün ne yediğini, neye karar verdigimi filan.ondan hafifleme kararı aldim zaten. Domateslerimi de unutmuşum, mis gibi kokuyorlardi oysa:(

      Sil

Yorum Gönder