Ana içeriğe atla

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #60


 Tam 60 haftadır süren Ağaç Ev Sohbetleri'nin 60. hafta konusunu Bigudili Anne önermiş :

   "ölmeden önce yapılacak 3 şey"

Sürekli aynı şeyleri düşünmekten ve yazmaktan sıkılsam da ölmeden önce yapmak istediğim ilk şey zamanıma sahip olmak. Yani günümü kendi istediğim gibi yaşayabilmek, bir masanın başında ömrümü çürütmemek. Bunu elde edersem okumak yazmak, gezmek, ailemle zaman geçirmek, dinlenmek, spor yapmak gibi istediğim bir sürü şeye kavuşmuş oluyorum. Tabii zamanıma sahip olmak derken sağlıklı ve paralı bir şekilde zamanıma sahip olmak istiyorum Sevgili Evren, lütfen mesajımı yanlış anlama :))

Zamanıma sahip olduğuma göre tüm sevdiklerimle canımın istediğince buluşur , iyi günde, kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta birbirimize destek olabiliriz. .Doğudan batıya, kuzeyden güneye bir sürü ülkeyi gezebilirim artık. 

İkinci olarak ölmeden önce içime renklerle güzel eserler ortaya çıkaran sanatçı ruhunun üflenmesini isterim. İşte ressam olup rengarenk resimler ortaya çıkarayım, ya da kırk yamadan anlayıp renk renk kumaşlarla bir şeyler dikeyim. Orası sana kalmış evrenciğim. Sanatçı gözü olup da renkleri birbirine yakıştranların, somut eserler ortaya çıkaranların yeteneklerine hem hayranım hem de çok kıskanıyorum. Ben de o göz yok maalesef :(

Son olarak da araba kullanabilmeyi diliyorum. 

Böyle yazınca lamba cini gelmiş de üç dilek söyle demiş gibi oldu sanki. Oysa yapılacak üç şey deyince ortaya bir irade koymak ve bunun için çabalamak gerek sanki. O zaman şöyle diyebilirim, ölmeden önce yapacağım üç şey : 

1-Esnek çalışabileceğim, sevdiğim işi yapmak.

2-Kırk yama ya da resim yapmayı öğrenmek.

3-Araba sürmeyi öğrenmek. 

Biraz bencilce, dünya barışı filan demeden kendime çalıştım sanki ama adım hıdır, elimden gelen budur :) 

Yorumlar

  1. inşallah tüm isteklerinize en güzelinden kavuşursunuz hayırlısıyla..🙏💕

    YanıtlaSil
  2. Araba sürmek kadar keyifli bişey yok emin olabilirsiniz :)) araba sürmek konusunda vukaatlı biri olarak bunu söylüyorum :D umarım dilekleriniz gerçek olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araba süremeyen bir ben kaldım sanırım dünyada, ben de yaşamak istiyorum o hazzı :)

      Sil
  3. Yazının başındaki ilk ikisini ben de istiyorum. Evren beni de ekle sanatçı ruhu üflenecek kişiler arasına :) Bende çok imreniyorum ne yalan söyleyeyim, Bakış açılarına, olmayan şeyleri hayal edebilip ortaya çıkarabilmelerine. Sihirli değnek değmiş o insanlara doğarken.
    Umarım istediğin her şey olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkiler de seninkiler de olsun lütfen :) dinimiz amin :))

      Sil
  4. ha haaa ilk ikisi büyük istekleeer, araba kullanmak çok basit ama yaaa, istersen bir iki hafta yeter yaniii :) evde otur resim yaap oh ne güzel hayaaat :) inci küpeli kız gibi bişey yap o zamaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trafikten korkuyorum :) inci küpeli kız soluk ama daha renkli olmalı eserlerim, rengarenk :)

      Sil
  5. Haklısınız ilk kısımda lambadaki cini çağırmış, dileklerinizi sıralamışsınız gibi olmuş:) Diğer istekleriniz son derece makul ve kolaylıkla erişebileceğiniz şeyler. Oldukça gerçekçi buldum, umarım en kısa zamanda istediklerinizi yapma şansına sahip olursunuz.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı istekler bunlar. Umarım hepsini gerçekleştirmek nasip olur ve yepyeni hayallere yepyeni umutlara kendinizi verirsiniz. Yeni yazılarda görüşmek üzere diyorum. Iyi günler 😊

    YanıtlaSil
  7. Hersey gonlunuzce olsun. Bu soruyu sormuştum cunku; bir yandan da takip ettiğim blogların nasil insanlar oldugu hakkında bana oldukça fikir vereceğine inanmıştım. Gercekten de öyle oldu. Gerçekçi birisiniz mesela siz, öyle değil mi. Hepsini yapacağınıza eminim ve öyle diliyorum. Sevgiler💟

    YanıtlaSil

Yorum Gönder