Ana içeriğe atla

ANGEL'S LAST MISSION: LOVE

   


Kore dizileri bataklığından tekrar merhaba :)Kendimi bu bataktan çekip çıkarmaya karar verdim,  Kore dizisi izleme serüvenime bu diziyle bir süre ara vermiş bulunuyorum. Umarım kanıma girip vazgeçmem.

Kore dizileri çok sempatik, evrensel konuları işliyor, bunun için çok tutuluyor olmalı. Angel’s Last Mission Love ‘da da daha önce Holywood’da da işlenmiş olan melek konusu işlenmiş. Konusu Melekler Şehri filminin konusuna çok benziyor.

Dizinin müziklerini çok sevdim. Neşeli olanlar da, yavaş olanlar da huzur vericiydi. Çekimler çok güzeldi. Ana karakter balerin olunca nefis bale sahnelerini, parmak uçlarının üzerinde süzülüp duran balerinleri izlemek insanı başka bir boyuta taşıyordu. Giselle’in operasını izlemiştim,ama konusunu anlamamışım demek ki hiç hatırlayamadım.  Dizide de Giselle oynuyordu balerinler.





Bunun dışında dizinin ana karakteri varlıklı biri olunca renk renk kıyafetler, güzel bahçeli evler filan iç açıcıydı. Evde en çok Kim Dan’ın odasındaki pencereyi sevdim.(İlk şarkının başında görüntüsü var.) Benim de bir gün böyle bir penceremin olmasını çok isterim.

Bununla izlediğim beşinci Kore dizisiydi sanırım. Çekimler açısından bunu ilk sıraya koyarım. Başrol içinse My Love From Star’daki Chog Song-İ favori karakterim. 

Gelelim dizinin konusuna:

Dizinin başrolündeki Yeonseo ünlü bir balerinken, önce anne babasını sonra da görme yetisini kaybetmiş. Kornea nakli olmak için sıraya girmiş ama nakiller son anda iptal oluyor. Çok huysuz aksi, çalışanlarına kötü davranan, kimsenin fazla para için bile birlikte çalışmak istemediği bir karakter.

Öte yandan sempatik, tek yanağında gamze olan Kim Dan’ımız ise bir melek, gerçek anlamıyla bir melek.   Biraz yumuşak kalpli melek olduğundan, yapmaması gerekirken dünyadaki işlere karışıyor,  örneğin tutsak hayvanları salıveriyor, bu da yukardan hoş karşılanmıyor.

Kim Dan’ın son görevi Yeonseo’yu aşık etmek olunca yolları kesişiyor. Görevi Yeonseo’yu başkasına aşık etmekken  Kim Dan ona, kızımız da Kim Dan’a aşık oluyor. Ve fakat bu çok büyük bir yasak. Cezası meleğin yok edilmesi. 

Her dizide olan gerçek kötüler bu defa Yeonseo’nun akrabaları. Fantazya Şirketi’nin yönetimini ele geçirmek için Yeonseo’ya etmediklerini bırakmıyorlar. Bir taraftan onlarla uğraşan kahramanlarımız, diğer taraftan çaresizce beraber olmanın yollarını arıyor. Neyse ki dizimiz mutlu sonla bitiyor. Ben de gerçek hayattaki mutlu son ihtiyacımı Kore dizileri ile gideriyorum.




Yorumlar

  1. Bende ara verdim Kore dizisi seyretmeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimi tutmaya çalışacağım ben de:) bağımlılık yapıyor:)

      Sil
  2. Yaa çok tatlı bir diziymiş, ama altyazılı olmaları yüzünden izleyemiyorum Kore dizilerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingilizce olanları mı izliyorsun sadece? izledikçe bir süre sonra korece konuşacakmışım gibi hissediyorum ben de:) kulağım alışıyor. bir ingilizceye alışamadı benim kulaklar :)

      Sil
    2. Türkçe dublaj iyi olurdu ama o zaman da aynı etkiyi yaratmazdı :)

      Sil
    3. Türkçe seslendirme kadar mik geliyor artık, aynı duyguyu vermiyor:)

      Sil
  3. Bu aralar Netflixe bayağı kızıyorum çoğu dizi ve filmler alt yazılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben altyaılı seviyorum ya. orijinal sesleri duymak hoşuma gidiyor.

      Sil
  4. kore dizileri bayılırııım :) bu da tatlişmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok tatlı. tek sorun biraz uzun. ama güzel dizi bence :)

      Sil
  5. ben ilk kez Sadakatsiz dizisinin orjinalini izleyeyim dedim ama dizi işi pek benlik değil her bölümü bölük pörçük izleyip finali izleyip tamamladım 16 bölümü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bölük pörçük izleyerek bitirebiliyorum:)

      Sil
  6. Hiç kore dizisi izlemeyen ben fena halde yabancıyım bu konuya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük gibi,izlemesi kolay, mutlu sonla dolu, enerji yükselten diziler:)

      Sil
  7. Birgun kore dizisi izlersem bunun tek sebebi sen olacaksın bu 1.

    Gercek hayatta da mutlu sonlarin seninle olmasını dilerim bu da 2.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Kore dizisi serüvenim yeni başladı sayılır, girdap gibi içine çekiliyorum. İyi dilekleree amde çok amin:)

      Sil
  8. Biraz Yeşilçam gibi, kör olan gözleri görüyor filan. Ama bale eşliğinde hoş sahneleri var:)

    YanıtlaSil
  9. son yazıma bi baksanaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder