Ana içeriğe atla

WHO ARE YOU? (NETFLİX DİZİSi)

 


Kore dizilerinin istila etmek üzere olduğu blogumdan merhaba. Yine mutsuz olduğum bir an kendimi uyuşturmak istedim ve mutluluğu Kdrama'da (kore dizlerine böyle deniyormuş) buldum. Bu izleyip paylaştığım dördüncü Kore dizisi olacak ve elbetteki mutlu sonla bitti. (Bana kalsa daha mutlu bir sonla da bitebilirdi)

Bu bir okul dizisi, 18 yaşındaki gençlerin lise hayatını konu alıyor. Baş rolümüz Le Eun-bi Sevgi Yuvası'nda büyüyen bir yuva çocuğudur. Küçük bir şehirde yaşamaktadır. Okulda bir grup liseli kzın zorbalığına uğrar, dışlanır ve en son intihar etmeye karar verir.Le Eunbi, yufka yürekli, yardımsever, sakin, iyi  huylu bir kızdır. 

Ko Eun-byeol ise Seul'de yaşayan, sınıfının havalı, başarılı, özgüvenli kızıdır. Bir okul gezisinde kaybolur. Neyse ki bulunur. Ama hafızasını kaybetmiş ve huyları tamamen değişmiştir. Bu yeni Ko Eun-byeol daha duyarlı,yardımsever bir kızçedir. Herkes onu daha çok sever.

Sonrasında Le Eunbi ile Ko Eun-byeol'ün ikiz kardeş olduğu, Ko Eun-byeol'ün evlat edinilirken, Le Eun-bi'nin yuvada büyüdüğü anlaşışır. Kayıp olan Ko Eun-byeol'ün de ortaya çıkması ile anne ve iki kızı olarak yaşamlarına devam eder. Le Eunbi ise Ko Eubyeol olarak yaşadığı kimlik karmaşasından sonra kendini bulmuştur.

Her Kore dizisinde olduğu gibi bu dizidede aşk var. Ko Eunbyeol'a çocukluğundan beri aşık, başarılı yüzücü Han İ An, sonrasında Le Eunbi'ye aşık oluyor. Bir de Le Eunbi'ye aşık, yaramaz, serseri   TaeKwang var. Le Eubi ikisinin arasında çekiştirilip duruyor.

Kore dizileri romantik filan da hemen her dizide erkek karakterlerin kadınları çekiştirmelerini, ellerini tutmalarını, pat diye sarılmalarını başta çekici bulsam da şimdi çok itici ve maço geliyor. Bir sor de mi kız istiyor mu?

Dizi 2015 yapımı. İzlerken keyif almıştım ama şimdi anlatmaya çalışırken konusu sabun köpüğü gibi geldi. Liseliler sevebilir. Tek sezon ve 13 bölümden oluşan dizinin bir bölümü bir saate yakın sürüyor. Yani yaklaşık 13 saat yiyor ömürden. Vaktim yok, vaktim yok derken keyif aldığım şeylere vakit ayırabiliyorum demek ki.. 

Yorumlar

  1. Türk yapımı dizilerin çoğu Kore versiyonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucize doktorun Kore orijinli olduğunu duymuştum. Başka var mı?

      Sil
  2. Uyuşturucu gibi bağımlılık yapıyor:)

    YanıtlaSil
  3. Sırları ne bilmiyorum ama izletiyor kendini Kore yapımlarının neredeyse hepsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence mutlu sonla bittiklerinden.mutsuz sonla biten varsa da henüz izlemedim.

      Sil
  4. En sonunda kafayı kırıp bütün kore dizilerini bi oturuşta izleyecegim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder