Ana içeriğe atla

BİRBİRİNDEN ALAKASIZ BEŞ SORU MİMİ



Sanatlı Pencerem mimlemiş beni. İlk mimini cevaplamak için hevesli hissediyorum. Hemen başlayayım :)

1-Koleksiyon yapıyor musun, cevabın "evet" ise ne topluyorsun?

Çocukluğumda koleksiyon yapmak oldukça  popülerdi. Pul koleksiyonu, peçete koleksiyonu, bozuk para koleksiyonu yapmıştım. Çok katlı Alman peçetelerine sahip olmak ayrıcalıktı. Pul koleksiyonu da çok eğlenceliydi. Bozuk paraları hala saklıyorum. Fakat minimalist olmaya çalıştığımdan koleksiyon yapmıyorum artık.Taş koleksiyonu yaparım belki. Taşlar bana iyi geliyor.

2-İlkokul öğretmenlerinden adını unutmadığın biri var mı? Evet/Hayır?

Evet. İlkokul öğretmenimi unutmadım, çoğunlukla gülümseyerek, nadiren sıra dayağı ile hatırlıyorum :)

3-Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı.Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu?

Salgın nedeniyle pek tat vermedi bu bahar. Her yerde maskeli insanlar, hissedilen gerginlik, kapalı dükkanlar..

4-Yaz mimini başlatacak olsan adını ne koyardın?
Yazı hatırlatan şeyler koyardım. Yaz şarkıları neden hareketlidir? Yaz neden neşe verir?


5-Pencerenizden dışarı baktığınızda nasıl bir manzara karşınıza çıkıyor?

Evim çatı katı. Karşımda çıplak bir dağ var, onu görünce kendimi iyi hissediyorum. Doğadan bir parça, yıllardır orada olduğunu bilmek iyi geliyor bana. Bunun dışında her yer apartman, gündüzleri çarpık kentleşme sinirimi bozsa da gece çirkinliği biraz örtüyor :(

Mimi cevaplamak isteyen herkes yapabilir :))

Yorumlar

  1. Katıldığınızdan dolayı teşekkür. İlk mim'ine benim davet etmiş olmam beni sevindirdi.
    Maskeli insanları unutmuştum kendi cevabımı verirken gerçekten öyle tek tük maskeli gördüğümüz ya da sadece çin de hava kirliliğinden dolayı maske takan insanları görmüştük.

    Dağlar insana nedense huzur verir

    YanıtlaSil
  2. Harika cevaplar olmuş. :) Demek eviniz dağlık alana yakın ama şehir olan bir yerde Hmm... Acaba neresi merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. İlkokul öğretmenimin adı Güner Yazıcı'ydı. Yaz neden neşe verir cevabım kan havaların ısınması ile birlikte akışı hızlandığı için olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kan akışını hiç hesaba kaymamıştım:)ince giymek,rahat hareket etmek, deniz, güneş, piknik:))

      Sil
  4. Para koleksiyonu mu? Bende bir şeyleri biriktirmeyi çok seviyorum.annemden kalma para koleksiyonu var.minimalist olmak güzel ama yinede koleksiyonlarıniz dursun köşede yada başka koleksiyoncuya hediye edin:) bende kartpostal koleksiyonu yapmıştım sonra o kadar çoğaldı ki insanlara postaladim hediye ettim.bu ara paraları koyduğunuz kutuda galiba eski 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstifçi olmamaya çalışıyorum:)) kutu annemin dikiş kutusuydu, 40 yıllık:))

      Sil
  5. insan camından bakınca doğaya ait bir şey görmek istiyor ve iyi geliyor , betonlar değil.

    YanıtlaSil
  6. Yazı hiç hüzünlü düşünemiyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  7. Taş koleksiyonu güzel olabilir. Benim tam koleksiyon gibi değil ama küçükken renkli taşlar toplardım tabi annem hepsini atardı 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah anneler.. benim ki de kolu, bacağı kırık bebeklerimi atmıştı.küsmüştüm:))
      taşlar güzel oluyor,özellikle ıslakken nefis renkleri ortaya çıkıyor..

      Sil
  8. Sıra dayakları benimde unutamadıklarım arasında :)

    YanıtlaSil
  9. ah taşlar eveeet iyi enerjili, sıra dayağı mı amaniiin :) dağ görmek iyi bişi bencesiiii :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel cevaplar vermişsin .
    Ben de bu mimi en kısa süre de yapacağım.
    Ben de çok sıra dayağı yemiş bir öğrenciyim .
    Ama ben pepsi kapağı biriktiriyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra dayağı moda mıydı ne:) gazoz kapaklarını düzleştirip oynardık bizde:)

      Sil
  11. Sorular eğlenceliymiş begendim soruları

    YanıtlaSil

Yorum Gönder