Ana içeriğe atla

#SEVGİLİ GÜNLÜK


Son beş yıldır her gün birbirinin aynı gibi geliyor. Oysa öyle değil. Bir salgının ortasındayız ve maskelerle dolaşıyoruz. Bu alışıldık bir durum değil, oldukça farklı  hatta. Belki günlerin  aynı olması değil de günlerin hep kötüye gitmesi sorunum. Darbe girişiminden beri can ve mal güvenliğim yok gibi hissediyorum. Ekonomik anlamda ülkece kötü gidiyoruz, önümüz karanlık gibi. Sonra şu hayatı felç eden lanet hastalık..Hepsi beni karamsarlığa sürüklüyor. Sanki tüm bu karanlığı simgeler gibi sabah güneşsiz uyanıyoruz. Sabah işe git karanlık, akşam karanlık... Kayahan'ın dediği gibi "hep karanlık, hep karanlık, yeter artık, yeter!"

Normalde kahvaltı etmeden evden çıkmam ama sabah 7:40 gibi uyanabiliyor bedenim. Hava tam aydınlanırken.Bu nedenle geçen hafta  doğru dürüst beslenemedim. Evde yemek vardı ama kalkamadığımdan öğlen sefer taslarına koyup götüremedim. Sürekli dürüm yemekten, içim kurudu kaldı. Bu saatlerin geri alınmaması işi beni  tuş ediyor. İş yerinde Temizlikçi Ablaya sohbet ederken  aydınlığı görmemenin beni mutsuz ettiğini söyledim, onu mutsuz etmiyormuş, zorlanmıyormuş bile. Kendimi Birbaşkadır dizisindeki tipler gibi hissettim. Oysa söylediğimde absürt bir şey yoktu, güneşin mutluluk hormonu salgılattığı bilimsel bir gerçek. Neyse, bu konuyu ablayla tartışmaya gerek yok..

Yakın zamanda içime kovid virüsü kaçmış ve hasta olmuştum. Test sürecim, raporlu olmam gibi konularda müdürün tavrı çok inciticiydi. Neyse işte, vaka sayıları artınca bizim banka da çalışma saatlerini değiştirdi ve her hafta iki personelini izne göndermeye başladı. Bu haftanın şanslısı da benim. Ama komik geliyor, hasta iken doktora gitmen sorun olsun, bin dereden su getirsinler, canları istediğindeyse  git evine.Şikayetçi değilim, izne ihtiyacım vardı. Ama ailem geldiğinde, hasta olduğumda da yasal yıllık izinlerimi kullanabilmeyi isterim. Neyse olumlu bakalım, bu hafta tüm zamanım kendime ait.

Bir de aylar önce eve gelen temizlikçiler yine bir kaç eşyayı kırınca kızmış ve ev temizliğini de kendim yapmaya karar vermiştim. Ama ağır geldi, yetemiyorum. Birazdan eski temizlikçimi arayıp benimle çalışmasını teklif edeceğim. Çok heyecanlıyım, inşallah kabul eder:)) Zaman zaman savsaklayacağını, mükemmel temizlik olmayacağını kabul etmem ve bunu kendime hatırlatmam gerek. Ben de işte bazen savsaklıyorum sonuçta. Kovid zamanı da eve temizlikçi çağırmak da çok sağlıklı değil ama herhalde bir aylık antikor üretmişizdir.

Bu hafta gündemim buydu günlük.. Bakalım zaman neler getirecek..


Yorumlar

  1. Çalıştığım günleri hatırladım yazını okuyunca.
    Karanlığa kalmadım hiç. Işim zor değildi. Masa başı çalışıyordum. Sadece maaşım azdı.
    9 sene çalıştım. Küçük bir ofisti. Tek çalışan bendim. Herşeyi yapan yine bendim.
    Evlendim. 9 senedir izinsiz çalışmıştım. Evlilik iznim yaklaşık 20 gün falandı. Ayın 19 da evlenmiş diğer ayın 1inde işe dönmüştüm.
    Sonra hamile kalınca bırakmaya karar verdim.
    Patron çok aramış beni. Hala kendide eşi de söyler.
    Pisman mıyım değilim.
    Işim zor muydu değildi.
    Ama ben galiba yorulmuştum.
    Pişman değilim.
    Bu günlerde geçecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabuk geçebilir mi artık. çok uzadı. bi de su krizi kapıdaymış. onu görmeseydik bari :(

      Sil
  2. Umarım sizin için yenilendiğiniz, çok güzel bir hafta olur.:)

    YanıtlaSil
  3. Her şey gelip geçer. Ben de muzdariptim işimden psıkolojik olarak yıpranmıştım ve bırakmaya karar verdim. Bu surec bana çok ıyı geldı insallah daha aydınlık gunlere uyanırızzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istifa edip buraya yazacağım günü iple çekiyorum :)

      Sil
  4. Bazı yazıları okurken duygularımızı yansıttığını fark ederiz. Öyle çok ortak noktada buluşmuşuz ki. KIŞIN KARANLIK, KASVETLİ GÜNLERİ AH BİR BİTSE BAYAĞI RAHATLAYACAĞIZ HERHALDE.
    SAĞLIKLA, HUZURLA.

    YanıtlaSil
  5. Zor bir dönemden geçiyoruz maalesef her açıdan.. allah kolaylıklar versin. Maskesiz günleri iple çekiyorum emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. aynı karamsarlığı paylaşıyoruz..

    YanıtlaSil
  7. izin oleeeey iyidir iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, yaşasın :)) çok mutluyum ama bir taraftan da üzgünüm. sadece üç günüm kaldı :)

      Sil
  8. izin konusunda insanları çok zorluyorlar bu konuda iyileştirmeler yapılmalı patronun insafına kalmamalı insanlar. sağlığın nasıl oldu bu arada öksürük ve nefes problemi geçti di mii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya, izin işçilerin kanayan yarası :( daha iyiyim, çok şükür :)

      Sil
  9. bu yazıyı okuyuo iyiki okullar uzaktan eğitimde değilse bende ne yaparım havalar karayken hiç modumda olmam yataktan kalkasım gelmez diye düşünüyordum sonra bakanlıktan açıklama geldi akşam sabahına okul açıldı;) çekim gücü mü desem dertsiz başıma dert mi açtım desem izin haftanızda bol bol dinlenin aman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkine çok güldüm ve üzüldüm. Akşam bir anda yarın anaokulları açıldı dediler ya!herkesin planı programi var, nasıl böyle karar alıyorlar hiç anlamıyorum. Hop açtık, hop kapattık:) yoksa senin yüzünden mi oldu,çekim yasası:))ben izni yedim bile, iki günüm kaldı diye yastayım:))

      Sil

Yorum Gönder