Ana içeriğe atla

#SEVGİLİ GÜNLÜK

 

Tuhaf bir haftaydı günlük. Çorba yaptım kesildi, yemek yaptım yandı. İş yerinde en yavaş bendim, bir türlü bitiremedim işleri. Acaba blogumun adı "tosbağa günlüğü", çekim yasası, çektim de ondan mı yavaşladım filan diye düşündüm. Sonra isimleri, yapılacakları unuttum.  Zaten uzun süreli bellek kalmadı da kısa süreli hafızam da kullanılamayacak durumdaydı. Satürnle Merkür ne çevirdiyse artık.Yıldızım düşüktü herhalde.

Okumak yazmak gelmedi içimden. Feriha Hanım'ı bile kaçırdım. Çok ağrım oldu. Uyku saatimi 00:30 dan, 23:30 a çektim. Biraz daha iyi hissettim kendimi ve fakat zaman kuş kadar kaldı. 

Cumaları ağrıdan duramıyorum. Tüm haftanın yorgunluğundan olmalı. Geçen cuma sırtımdan uyuyamadım, öyle feciydi. Koronayken bu kadar ağrım olmamıştı. Geçen hafta cumartesi doktora  gittim, ciğerlerime, kanıma baktırdım, çok iyi çıktı değerlerim. Omurgamın eğri göründüğünü, fizik tedaviye gitmemi önerdi doktor. Bu cuma bacaklarımdan duramadım, öksürük tuttu. Kovid etkisi 2 ay kadar sürebiliyormuş, ondan mı ola? Bir iki haftaya farklı bir şehire check-up a gitmeyi planlıyoruz. İşe gidince hastalanıp, kendimi eve kapattığımda iyileştiğimi fark ettim :)) Tam kapanma olsa da bir ay çıkmasam evden.Şaka bir yana;  sağlıklı olup iş ve ev  köleliğimindeki eski performansıma kavuşmayı iple çekiyorum. 

Keyfim yerine gelsin diye neşeli bardaklar filan aldım kendime. İhtiyacım olmayan bazı başka şeyleri de almış olabilirim. Neyse kredi kartım gelince yüzleşirim onlarla. Olur öyle arada.

Bu arada kaynanamın megali ideası olan birlikte yaşayalım düşüncesi tekrar alevlendi. Kaynanam benim çekim yasasını çürütmemi sağlayan bir şahsiyet. Şöyle ki annem ve babamın ailelerinden uzak büyüdük, akrabalar, kaynanalar filan hayati figürler olmadı bizde. Evliliğimi planlarken de kaynanana faktörünü aklımdan bile geçirmedim ama varmış öyle bir şey. Yani çekim filan oluşturmadım, çıktı geldi kadın :)

Bugün eşim saçımı kesti. Minik Serçe modeli. Sonra kızıla boyadım. Bolca dinlenip, evi biraz derledim topladım. Şimdi iyi hissediyorum kendimi. Geçen haftanın şanszlığını gitmiştir işşallah maşallah :)

Yorumlar

  1. ay hadi işallah maşallah iyileş ağrıların da kalmasııın hadi noluur. minik serçeee hayırlı olsuun :) kaynanan hiç gitmicek mi yaaa olmz öyle şeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yazdıysa bozsun bizde değil, ve fakat görüştüğümüzde can yiyor:) teşekkür ederim iyi dileklerine:)

      Sil
  2. Aksiyonu bol bir günmüş:) Geçmiş olsun diyelim, sağlığına kavuş bir an önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en çok istediğim şey şu an sağlık:)

      Sil
  3. Şeyyy kaynana faktörüde ne biliyim iyi düşünmek lazım..:):)saç kısalmış renk canlı bi renk olmuş..havan değişmiştir iyi yapmışsınız güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya saçım iyi hissettirdi. Kaynanayı da salladım gitti, uğraşamam:)

      Sil
  4. Şansızlığınızın gittiğine inanıyorsanız gitmiştir çoktan. Geçmiş olsun :) Her şeyin yolunda olması dileğimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitsin bitsin şanssızlık:) iyi dileklere teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Bende kaynanamla altlı üstlü oturuyorum. Insan ne kadar sevse de aynı evde olmaz bencede.
    Sonuçta bir şekilde O büyüklüğünü gösterecek. Iyi veya kötü.
    Rabbim gönlünüze göre versin.
    Benimde sözde sadece d vitamini eksik çıktı. Ama yine yorgunum yine yorgunum. Bayadır da ilacı kullanıyorum halbuki.
    Kilo almışım yine. Ayyy...
    Neyse.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaynana olmaz tabi ya, düşüncesi bile kötü:( kovidin ilk zamanı kilo vermiştim ama ışık hızıyla aldım:))

      Sil
  6. Bir an önce iyileşin inşallah . Fizik tedavi olayını ihmal etmeyin aynı dert bende de var çünkü .. egzersizler verdi doktor, yapmayınca sırtımdaki kemikler tek tek kırılıyor gibi hissediyorum , egzersizleri yapınca hemen ağrım gidiyor rahatlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoga yapmak iyi geliyor slında ama hiç halim yok :)fizik tedavi için işten izin alamam :(

      Sil
  7. sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende cuma günü hastalandım şimdi okullar uzaktan eğitime geçmese ne yapardım diye düşündüm. umarım en kısa zamanda eski enerjine kavuşursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet lütfen artık eski enerjime kavuşayım, bir ay oldu :((

      Sil
  8. "Kaynanamın megali ideası"nı okuyunca sesli güldüm:) Çok hoşsunuz:)
    Evde olduğunuz zaman bari dinlenmeye çalışın, bu virüs epeyi bir hırpalıyor belli ki.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaynanamın durumu o,asla vazgeçmiyor:)şimdi daha iyiyim sanki. Teşekkürler.

      Sil

Yorum Gönder