Ana içeriğe atla

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 68

 

Geçen haftanın konusunu Makbule Abalı önermişti,  çok güzeldi, katılamadım. Bu haftanın konusunu ise Andromeda önermiş: 

Blogger'la nasıl tanıştınız?

Bloglarla tam ne zaman tanıştığımı hatırlamıyorum. Hatırladığım internet çağında aklıma takılan konularda arama yaptığım ve bloggerların samimi, içten yazılarından; iç seslerini özgün bir biçimde yazıya dökmelerinden çok hoşlandığımdı. Blogcuanne, Devletşah,Supercelma, Evde Yazar, Bal Köpüğü , Buzlu Kalem, Dünya Benim Evim ve hatırlayamadığım bir sürü blog.. Ne çok gezindim sayfalarında. 
Sonra benim neden blogum olmasın dedim ve Tosbağa Günlüğü blogunu açtım. İki yazı yazdım ve sildim, çünkü hiç kolay değilmiş meğer disipline olmak. Sonrasında sildiğime pişman olup Tosbağa Günlüğüm blogunu açtım, ilk iki yıl pek yazı yazmadım. Son bir yıldır daha aktif yazıyorum. Haftada üç yazı yazma hedefim ver. Arada teklesem de iyi gidiyorum sanırım.  

Birilerinin bir şeyler araştırırken benim yazılarımdan faydalanabileceği fikrini çok seviyorum. Bunun için okuduklarımı, izlediklerimi paylaşmaya çalışıyorum. Yazılarıma yorum yapıldıkça mutlu oluyorum. Kimse okumasa bile geriye dönüp kendi yazılarımı da okumayı seviyorum, "bunu yapmışım, burayı gezmişim, şunu sevmişim, şuna kızmışım" diye hatırlamak iyi geliyor. Burası benim kumbaram, uzu yıllar biriktirmek istiyorum. Yazan, yöneten, yön veren de benim. Eserim yani..

Blogger'n teknik özelliklerini pek bilmiyorum. En basit haliyle kullanıyorum. Dilerim ilerde görsel anlamda da daha güzel bir blogum olur. Umarım uzun yıllar buralarda yazıp, okuyup yorumlar yaparız.. 




Yorumlar

  1. Evde Yazar benim de çok sevip saydığım, bana blogu sevdiren bir yazar. Buzlu Kalem'in öyküleri çok güzeldi ama bizi terk etti. Doktordu bildiğim kadarıyla, bu dönemde Allah yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de sizin yazılarınızı keyifle okuyorum ve aynı duyguları paylaşıyorum :)

      Sil
    2. Buzlu kalem i Instagramda takip ediyorum. İkinci çocuğu olunca ara verdi sanırım.öykuleri çok iyiydi. Sanki profesyonel bir yazar yazmış gibi:)

      Sil
  2. Aynen aslında burası bizim kumbaramız ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok biriktirelim:) sonradan okuması güzel oluyor..

      Sil
  3. Eğer blog hayatına girmenizde azıcık da olsa katkım olduysa ne mutlu bana :)
    Herkesler instagrammer, youtubber falan olmuşken bizler buralarda yazmaya devam ediyoruz.
    İyi ki de öyle yapıyoruz, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok katkınız oldu:) o zamanlar freelance çalışıyordunuz. Sonra reklam şirketi, sonra tekstil mühendisliği..tiyatrolar,kitaplar, yazma kursları, hayatınıza şahidim:)) sizi okumak çok keyifli:))

      Sil
    2. Bir blogger daha ne ister, nasıl mutlu oldum anlatamam :)
      Eksik olmayın, çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
    3. ben de bir ünlüyle yazışıyormuşum gibi hissettim:)

      Sil
  4. seni ilk okumaya başladığımda dediğin gibi blogun pek aktif değil az bir yazı vardı.şöyle düşünmüştüm bu kadar güzel bir isim bulmuş ve yazmayı mı bırakmış diye.sonra bir şekilde aktifleştin.yazılarını okumayı seviyorum.özellikle çevreye duyarlı termos,sefer tası olayları benide harekete geçirdi. farkındalık oluşturma açısından çok güzel. yazmaya devam tosbağa günlüğüüüü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar güzel sözün üstüne yazmayı bırakamam ki:) çok teşekkürler..

      Sil
  5. Yıllar öncesinde biraz gezindim. Bu yazıların en güzel tarafı, içsel yolculuklar sağlaması, bizleri düşünmeye yönlendirmesi. Daha önce çalıştığım eğitim kurumlarının dergilerinde hep yazdım. Ondan da önce günlükler tutardım. Ne güzeldir günlük tutmak da.
    Kızım blog açmayı önermişti. "Anne yazdıkların kalıcı olur" diyerek...
    İlk günlerde nasıl da heyecanla her gün özenle yazardım. İzleyici sayısı, her yeni yorum bir farklılıktı. Ne güzel insanlar tanıdım blogda, Yitirdiklerimiz oldu, içim titrer hala. Kırıldığım insan sayısı 1 ya da ikidir. Sosyal Medyada bir de İnstagramda yazıyorum. Yazmak terapi gibi.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi yeni keşfettim. Okunacak bir dolu yazı var blogunuzda:) blogları okurken ilk yazılara gitmeyi seviyorum.ilk yazılar ve son yazılar fark ediyor. İnsan değiştiğinden yazım tarzı da değişiyor. Dediğiniz gibi içsel bir yolculuk blog yazmak..umarım ben de sizin kadar uzun kalırım buralarda. çok teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  6. Yazdığın bir iki blogu bende biliyorum.
    Geri dönüp okumayı bende seviyorum.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Ne samimisiniz :=) Blogunuzu çok tatlı buldum. Benim bloguma da beklerim. Ben de yeniyiimmmm ve hayatımızdan düşüncelerimizden anlar biriktirme heyecanı çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  8. süpercelma mıııı ayyyy o çok eskilerden şirinişkooo, çok eskiden okuyomuşsun demekki blogları :) oh iyi etmişsin yaniii açmakla, bak sen hem biricik bir blog komşumuzsuuuun hem de yazıların faydalı, biliyon zaten en sevdiklerimdensin, senden bi dolu şey de öğrendim ayrıcaaa :) hatta bak en sevdiğim dizilerden olan good witch örneyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol deepsi:) iyi ki açmışım burayı, senin gibi bir sürü güzel insan tanıdım. Good witch ten sıkılmadın mı?:))

      Sil
    2. hayııır, bir de benzeri dizi olarak virgin river ve when calls the heart adlı dizileri izledim, ilki romantik ikincisi dönem dizisi. üçünü de çok sefiyooom :)

      Sil
    3. Sana yetişmem mümkün değil ama bunlar netflixteyse izlemeye çalışacağım:)

      Sil

Yorum Gönder